Alsnog even voorstellen
Geplaatst: ma 05 feb 2024, 10:29
Ha, ik ben Ruut
Al paar weken geleden aangemeld, maar nu als nog even voorstellen.
Ik heb echt geen verstand van audio, maar des te meer van zelfbouw. Ik heb de ziekelijke drang alles zelf te willen maken, en ben daar ondertussen best wel bedreven in geworden. Wie vragen heeft over iets maken of materiaalkeuze (zolang het dus niet technische audiovragen zijn) kan het bij mij proberen.
Al paar weken geleden aangemeld, maar nu als nog even voorstellen.
Ik heb echt geen verstand van audio, maar des te meer van zelfbouw. Ik heb de ziekelijke drang alles zelf te willen maken, en ben daar ondertussen best wel bedreven in geworden. Wie vragen heeft over iets maken of materiaalkeuze (zolang het dus niet technische audiovragen zijn) kan het bij mij proberen.