Pagina 1 van 1

Alsnog even voorstellen

Geplaatst: ma 05 feb 2024, 10:29
door Ruut
Ha, ik ben Ruut
Al paar weken geleden aangemeld, maar nu als nog even voorstellen.
Ik heb echt geen verstand van audio, maar des te meer van zelfbouw. Ik heb de ziekelijke drang alles zelf te willen maken, en ben daar ondertussen best wel bedreven in geworden. Wie vragen heeft over iets maken of materiaalkeuze (zolang het dus niet technische audiovragen zijn) kan het bij mij proberen.

Re: Alsnog even voorstellen

Geplaatst: ma 05 feb 2024, 10:56
door Henkjan
zo dan, dat zijn ware kunstwerken Ruut :goeie:

Re: Alsnog even voorstellen

Geplaatst: ma 05 feb 2024, 10:59
door Tomenkobus
Tjong, dat ziet er mooi uit! Knap hoor.

Re: Alsnog even voorstellen

Geplaatst: ma 05 feb 2024, 11:07
door Olaf Analogue
Één woord: Wauw!
Je hebt niet alleen de drang om alles zelf te bouwen, je hebt nog smaak ook! dat is een hele prettige combinatie zeg maar.
Echt knap, en echt mooi!
Welkom op dit Forum

Re: Alsnog even voorstellen

Geplaatst: di 06 feb 2024, 16:38
door Ruut
Dank voor de complimenten. Wacht maar tot jullie mijn zelfbouwspeakers zien! Zal resultaten zeker op deze site posten.