Pagina 1 van 1

JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Geplaatst: ma 15 jan 2024, 7:47
door JorisJo
- Speakers: Magnepan MG12, via Marktplaats: 490 euro, upgraded filter enz.
- Versterker: WONDOM (Sure) AA-AB32313 GREMLIN Amplifier Board STA516B & TC2001 T-AMP Class D 2 x 400 Watts 3 Ohms bij 48V (zelfde chip als in SMSL SA400 en Sabaj A30a): 68 euro, upgrade: koppel- , filter- en voedingscondensatoren, met zelfbouw lineair power supply
- subwoofer: Monitor Audio Radius 360, via Marksplaats (kapotte versterker): 40 euro, omgebouwd naar bass reflex getuned op 27 Hz mbv Dayton DATS3. Sub-versterker/filter: WONDOM AA-JA31181 JAB 3-100 Class D Mono Amplifier Module with DSP: 35 euro + WONDOM DB-DP11224 ICP3 Programming Module for DSP (remote control via app): 25 euro
- DAC: Chinees DACje met Ak4499EX: Semibreve/Opoint DA50, zonder USB: 240 euro, upgraded met discrete opamps, met zelfbouw regulated power supply
- Streamer: Pi2AES v1 hoedje (250 euro) op Raspberry Pi , met 2x zelfbouw regulated power supply
- Server: Roon ROCK op Intel NUC, met zelfbouw regulated power supply
- Netwerk switch: Meraki MS220 (via Marktplaats 150 euro), upgraded met zelfbouw regulated power supply

Voor andere luidsprekers in gebruik: zelfbouw SET buizenversterker 12AT7 + KT77

Veel ervaring in upgrade/herbouw van luidsprekerfilters (favoriete condensatoren: Siemens MKV)
Op zoek naar audiomaatjes in Zutphen e.o.

Re: JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Geplaatst: ma 15 jan 2024, 9:34
door Henkjan
welkom hier JorisJo!
mooie lijst met projecten al

ps: we zijn dol op foto's hier
:foto:

Re: JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Geplaatst: ma 15 jan 2024, 10:31
door Shadow
Nou tis binnenkort Luisterdag met allemaal gelijkgestemden in Hengelo, dus meld je aan zou ik zeggen!

viewtopic.php?t=31853

Re: JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Geplaatst: za 20 jan 2024, 14:23
door JorisJo
Henkjan schreef: ma 15 jan 2024, 9:34
welkom hier JorisJo!
mooie lijst met projecten al

ps: we zijn dol op foto's hier
:foto:
Wat een warm welkom! Mijn foto's laten slechts een zooitje zien ;-)

Re: JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Geplaatst: za 20 jan 2024, 14:25
door JorisJo
Shadow schreef: ma 15 jan 2024, 10:31
Nou tis binnenkort Luisterdag met allemaal gelijkgestemden in Hengelo, dus meld je aan zou ik zeggen!

viewtopic.php?t=31853
Laat ik nou door een google treffer op de forumpagina van die luisterdag zijn gekomen... en dat vond ik zo'n mooi initiatief dat ik me meteen hier heb geregistreerd.

Re: JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Geplaatst: za 20 jan 2024, 18:50
door dre
Welkom Joris!
Volgende upgrade een camera? :lol:

Re: JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Geplaatst: di 23 jan 2024, 7:48
door JorisJo
Deel van het zooitje

Re: JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Geplaatst: di 23 jan 2024, 7:51
door JorisJo
Onder aan de foto zie je een luchbox. Daar zit - heel toepasselijk - de VOEDING in (van de WiiM Pro Plus streamer)

Re: JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Geplaatst: di 23 jan 2024, 15:17
door Douwe84
Welkom! leuke verzameling zo :)