LP luistersessies ESNS
Geplaatst: vr 05 jan 2024, 13:08
er staat dan weer niet bij wat voor set ze van spelen.
https://forum.nl/nl/agenda/esns-luister ... kere-kamer
https://forum.nl/nl/agenda/esns-luister ... kere-kamer
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/
Tja, de 5e van Beethoven zal het niet zijn ben ik bang. Dus is het heel belangrijk? Vorige week naar een dansvoorstelling geweest in het nieuwe Amare theater in den Haag. De muziek kwam niet uit de orkestbak maar uit de PA. Wat daar hing was niet misselijk zeg. Echt top geluid, alsof er een volwaardig symfonie orkest live op het podium zat. Zelden zoiets goeds gehoord: https://www.amptec.nl/nl/project/316/amare