FreeDSP classic PCB
Geplaatst: ma 18 dec 2023, 14:15
Ik heb nog 6 4 2 lege FreeDSP classic PCB's liggen. Heb er zelf ooit 4 gebouwd en die doen het perfect.
Gaan weg voor de verzendkosten van 5 euro.
Of gratis als je het komt afhalen in Delft/Voorschoten.
Bij meer animo max 2 p.p.
Gaan weg voor de verzendkosten van 5 euro.
Of gratis als je het komt afhalen in Delft/Voorschoten.
Bij meer animo max 2 p.p.