Pagina 1 van 1

FreeDSP classic PCB

Geplaatst: ma 18 dec 2023, 14:15
door trucie
Ik heb nog 6 4 2 lege FreeDSP classic PCB's liggen. Heb er zelf ooit 4 gebouwd en die doen het perfect.

Gaan weg voor de verzendkosten van 5 euro.
Of gratis als je het komt afhalen in Delft/Voorschoten.

Bij meer animo max 2 p.p.

Re: FreeDSP classic PCB

Geplaatst: ma 18 dec 2023, 15:33
door SARK
Vriendelijk gebaar :goedzo: