Magnat bovenplaat speakers, zwart met krasjes.
Geplaatst: vr 17 nov 2023, 10:27
Hallo forummers,
Ik ben in het bezit van 2 geweldige luidspreker sets van Magnat te weten de Sigma 800 en de MSP 180.
Nu is het zo dat beide modellen een soort acryl bovenplaat hebben en daar zitten een aantal kleine krasjes op, bij de MSP 180 meer dan de Sigma 800.
Heeft er hier iemand ervaring hoe deze weg te werken? Ik dacht zelf aan polijsten maar dan de vraag waarmee.
Ik hoor graag van jullie.
Groeten,
Marcel
Ik ben in het bezit van 2 geweldige luidspreker sets van Magnat te weten de Sigma 800 en de MSP 180.
Nu is het zo dat beide modellen een soort acryl bovenplaat hebben en daar zitten een aantal kleine krasjes op, bij de MSP 180 meer dan de Sigma 800.
Heeft er hier iemand ervaring hoe deze weg te werken? Ik dacht zelf aan polijsten maar dan de vraag waarmee.
Ik hoor graag van jullie.
Groeten,
Marcel