Pagina 1 van 1
DSP on the cheap : ADI sharc ADSP21489
Geplaatst: vr 10 nov 2023, 11:56
door bart Luyckx
Iemand ervaring met de ADI sharc ADSP21489?
Nieuw bordjes te vinden op AliExpress met ADC PCM1804 en DAC PCM1798
Bordjes verkrijgbaar met 2 analoge in en 6 analoge outs. Tot 4in/8out.
Ik denk dat er ook digitale ingangsbordjes zijn. Sowieso is er een s/pdif aansluiting op het main board aanwezig.
Re: DSP on the cheap : ADI sharc ADSP21489
Geplaatst: vr 10 nov 2023, 12:21
door bart Luyckx
De datasheet
Re: DSP on the cheap : ADI sharc ADSP21489
Geplaatst: vr 10 nov 2023, 15:44
door flamingbeatz
Interessant. Volgens mij zijn er alleen niet zo veel bouwblokken beschikbaar voor dit IC in Sigmastudio. Meer bedoeld om te gebruiken met Crosscore Embedded Studio volgens mij.
Zal later ook eens kijken.
Re: DSP on the cheap : ADI sharc ADSP21489
Geplaatst: vr 10 nov 2023, 16:05
door bart Luyckx
Dat is idd wel belangrijk om te weten
Re: DSP on the cheap : ADI sharc ADSP21489
Geplaatst: vr 10 nov 2023, 17:23
door bart Luyckx
Ik vind dit terug op de site :
https://www.analog.com/en/design-center ... e-overview
Lijkt me dat het dan wel moet lukken om sigmastudio te draaien op dit bordje
Re: DSP on the cheap : ADI sharc ADSP21489
Geplaatst: vr 10 nov 2023, 18:33
door Marp
Re: DSP on the cheap : ADI sharc ADSP21489
Geplaatst: vr 10 nov 2023, 18:41
door bart Luyckx
Net wat dieper gegraven...blijkbaar heb je Crossover
®Embedded Studio licentie nodig.
Er is een gratis 90dagen evaluatie mogelijk, maar een licentie kost €1500
Dus vergeet on the cheap...spijtig want bordje leek wel potentieel te hebben voor een schappelijke prijs.
Edit : door je datum van de pc/laptop aan te passen zou je de gratis licentie wel kunnen blijven gebruiken.