Pagina 1 van 1

Setje PC speakers CT-222

Geplaatst: ma 11 dec 2006, 22:25
door PN
Afgelopen weekend weer lekker bezig geweest.
Voor bij de PC wilde ik een paar speakertje voor een betere weergave van "ping" :lol:

Daarom het bestaande ontwerp CT-222 gemaakt met BB3.01 drivertjes. Alleen de BR poort aan de voorkant gemaakt omdat ze in een kast komen te staan.

De correctie netwerkjes wel gelijk gehouden. Als ik een fatsoenlijke meet mic heb wil ik dit nog eens nameten.

Dit was gelijk mijn eerste fineer projectje. deze kleine oppervlaktes vielen mij erg mee, alleen het afsnijden dwars op de nerf moet je heel voorzichtig doen, om afbrokkelen te voorkomen.

Daarna tweemaal in de blanke lak gezet en hier het eind resultaat.

Geplaatst: ma 11 dec 2006, 22:39
door Wowly
:shock: :shock: Heel erg netjes hoor!!!

Voor mij hoeft het echt niet groots te zijn om van te genieten!!! Nog sterker zelfs, ik ga ook met deze units aan de slag!!! Heb je nog meer piccies en metingen. Foto's van de bouw? Smullen!!!!!

Wowly

Geplaatst: ma 11 dec 2006, 23:03
door b_force
voor een bouwtekening:

http://oaudio.de/media/products/0032580001165311976.pdf

Ik ben ook zeer benieuwd hoe deze het aflegt tegenover een w3-871 oid ..

Geplaatst: ma 11 dec 2006, 23:08
door Ronald_1
Erg netjes gedaan zeg! :)

Zelf ben ik ook van plan om een dergelijk project te gaan doen om ervaring met fineren te krijgen.

En wat natuurlijk ook belangrijk is: hoe klinken ze?

Geplaatst: ma 11 dec 2006, 23:11
door b_force
Ronald_1 schreef:
Erg netjes gedaan zeg! :)

Zelf ben ik ook van plan om een dergelijk project te gaan doen om ervaring met fineren te krijgen.

En wat natuurlijk ook belangrijk is: hoe klinken ze?
Zo breng je mij op ideeën :P.
Moet ook maar eens aan het fineren gaan :)

Geplaatst: di 12 dec 2006, 0:50
door Barry
Mooi gemaakt 8)

Ik ga na de kerst ook maar eens beginnen met een stel PC speakers. Ik draai nu met een Skytronic 2.1 setje :roll:

Groetjes,

Barry
www.myfi.nl.tt