Pagina 1 van 1

Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: di 19 sep 2023, 16:59
door Douwe84
Zoals de titel aangeeft, 2 stuks Beyma 3FR30V2 gezocht. V1 mag ook..

Wie o wie? :)

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: di 19 sep 2023, 19:44
door Walt
Kom je wel eens in de buurt van Delft, ik heb er 10 stuks v2 liggen hier.

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: di 19 sep 2023, 20:46
door Douwe84
Walt woont te ver uit de buurt helaas. Vraag staat nog open dus.

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: di 19 sep 2023, 22:35
door Henkjan
opsturen is 7 euri??

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: di 19 sep 2023, 23:20
door FR_Aad
Een ruim uurtje rijden?

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: di 19 sep 2023, 23:38
door ray5150
Met de huidige brandstofprijzen is opsturen een heel stuk voordeliger...

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: di 19 sep 2023, 23:42
door FR_Aad
Maar niet zo leuk

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 5:42
door SARK
ZBA-pendeldienst?

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 6:54
door Douwe84
200km is me wat te gortig voor ophalen idd. Mocht er iemand bij Walt in de buurt komen en ze op willen pikken om te posten of dichter bij Amersfoort op te kunnen pikken zou dat natuurlijk heel mooi zijn :)

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 8:51
door ray5150
Mijn werkplek bevind zich niet zo heel ver van waar Walter zijn huis woont.
Ik kan wel een keer 's-ochtends of in de middag langsrijden.
En ze daarna op de post doen.

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 8:55
door Olaf Analogue
ray5150 schreef: wo 20 sep 2023, 8:51
Mijn werkplek bevind zich niet zo heel ver van waar Walter zijn huis woont.
Ik kan wel een keer 's-ochtends of in de middag langsrijden.
En ze daarna op de post doen.


Wat is de verschil tussen dat jij ze op de post doet of dat Walter dat zelf even doet?

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 9:00
door pappaleo
De hulpvaardigheid van Ray, denk ik.

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 9:18
door Walt
Als Ray ze op de post wil doen is dat prima, ik vind het zelf wat teveel werk voor 16 euro aan verkoop waarde. Ook vind ik 7 euro verzenden voor 16 euro aan waarde wel helemaal uit verhouding. Tevens heb ik slechte ervaring met luidspreker units via de post, ze hebben een AT unit van mij vakkundig gesloopt. Genoeg redenen dus om 'ophalen' aan te geven, zoals ik direct kenbaar had gemaakt. Als het dan tever blijkt, is dat jammer, ik kan de woonplaats van Douwe ook niet ruiken als ik reageer. Bovendien heeft bijna iedereen wel familie in de randstad, dus zelf een keer ophalen, als het geen haast heeft, is bijna altijd wel mogelijk. Dus de enigzins zure reacties hierboven vallen wel weer in de categorie ' beetje jammer'.

Groetjes Walter

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 9:32
door Douwe84
Even for the record, het is geenzins mijn bedoeling om het wel of niet willen verzenden en de motivatie daarvan van Walt ter discussie te stellen. Dat mag hij zelf weten natuurlijk. Voor mij hield de mogelijkheid dan op omdat ik de kosten van rijden te hoog vond voor de waarde, en ik of familie komt nou eenmaal niet in de buurt daar.

ray5150 schreef: wo 20 sep 2023, 8:51
Mijn werkplek bevind zich niet zo heel ver van waar Walter zijn huis woont.
Ik kan wel een keer 's-ochtends of in de middag langsrijden.
En ze daarna op de post doen.
Dat zou heel fijn zijn Ray! Heeft allemaal geen haast hoor :)

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 9:34
door Walt
Ik zal ze zelf wel op de post doen kan, Ray ermee belasten gaat ook nergens over. Zie PM.

Groetjes Walter

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 10:16
door Walt
Ha Douwe,

Pakketje is net op het postkantoor gedropt, track en trace code zie PM.

Groetjes Walter

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 10:33
door Douwe84
Bedankt Walt.

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 10:33
door Kappa7
Ah gemiste kans voor Douwe op een mooi dagje Delft. Tis zo een mooie stad om eens door te wandelen.
Zou een goede gelegenheid zijn geweest voor een gezellig dagje weg met de vrouw

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 11:50
door Douwe84
Ik hou het in m'n achterhoofd ;)

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 12:48
door cool
Ik had ze ook vorige week mee naar Ermelo kunnen nemen, ik weet waar Walter woont :goeie:
Maar zo kan het ook :rock:

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 13:33
door Walt
Ja, ik moest toch tonen dat ik wel 'hulpvaardig' ben he... :mrgreen:

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 15:57
door pappaleo
Ik heb niet gezegd dat je niet hulpvaardig bent. Ik heb gezegd dat Ray hulpvaardig is, zonder daarbij een mening over anderen te ventileren.

Ik vind gewoon dat hij dat is.

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 16:02
door Walt
Iedereen begreep waar je op doelde hoor, je hoeft het niet goed te praten… :rofl:

Maar om het positief te houden, wat zou ermee gebouwd gaan worden..?

Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)

Geplaatst: wo 20 sep 2023, 18:30
door Douwe84
Het idee is een FAST met de Tang Band W5-876SA.