Group Buy (NDfeb) Rubber Magnet
Geplaatst: za 02 sep 2023, 20:05
Hallo iedereen ! dit is de 2e keer dat ik het post gezien ik eerder dacht niemand zit hier op te wachten! en had het toen verwijderd, maar ik heb al een paar mensen die aanzienlijke hoeveelheden willen hebben, en hoe meer ik bestel , hoe goedkoper het wordt.
hier een klein filmpie waar het idee ontstond. En de eigenschappen van de rubber magneet.
let wel Sintered (normale N32 magneet is nog steeds sterker !!!!)
Rubber magneet heeft het voordeel dat het geen stukjes zijn (sintered magneten hebben tussen de magneten een deel wat niet het veld geeft wat je wil , oneven)... maar een lange lengte en een gelijk veld over de hele lengte, en dat het makkelijk te bewerken is. knippen snijden etc.
Nu de vraag is of er iemand er ook mee wilt spelen ??? de prijs per meter is nog niet bekend, ik kan je alleen teleurstellen met de prijs die ik betaald heb voor een sample inclusief Die/Mold voor de extrussion machine en verzending namelijk 220 euro voor 10 meter... waarvan 100 euro Die en 40 euro verzending. dus nu zitten we op 8 euro per meter EX verzending. en dat zou alleen maar lager moeten worden.
de magneten zijn ongeveer 2 keer zo sterk als mijn oude magneet... en dat is niet eens eerlijk gezien mijn oude magneet bijna 2 keer zo breed zijn. ideaal voor iets meer efficiëntie +6dB en een membraam dat veel mooier aangedreven wordt over de breedte gezien de magneten smaller zijn.
Ndfeb magneten 4x3mm zijn DX7 zoals in de video, oude ferriet magneten te zien in de video 7.2x3mm
als er iemand is die hier ook mee aan de slag wil laat het me weten! (graag met schatting van wat je wil bestellen) dan houdt ik je op de hoogte wat de uiteindelijke prijs wordt.
hier een klein filmpie waar het idee ontstond. En de eigenschappen van de rubber magneet.
let wel Sintered (normale N32 magneet is nog steeds sterker !!!!)
Rubber magneet heeft het voordeel dat het geen stukjes zijn (sintered magneten hebben tussen de magneten een deel wat niet het veld geeft wat je wil , oneven)... maar een lange lengte en een gelijk veld over de hele lengte, en dat het makkelijk te bewerken is. knippen snijden etc.
Nu de vraag is of er iemand er ook mee wilt spelen ??? de prijs per meter is nog niet bekend, ik kan je alleen teleurstellen met de prijs die ik betaald heb voor een sample inclusief Die/Mold voor de extrussion machine en verzending namelijk 220 euro voor 10 meter... waarvan 100 euro Die en 40 euro verzending. dus nu zitten we op 8 euro per meter EX verzending. en dat zou alleen maar lager moeten worden.
de magneten zijn ongeveer 2 keer zo sterk als mijn oude magneet... en dat is niet eens eerlijk gezien mijn oude magneet bijna 2 keer zo breed zijn. ideaal voor iets meer efficiëntie +6dB en een membraam dat veel mooier aangedreven wordt over de breedte gezien de magneten smaller zijn.
Ndfeb magneten 4x3mm zijn DX7 zoals in de video, oude ferriet magneten te zien in de video 7.2x3mm
als er iemand is die hier ook mee aan de slag wil laat het me weten! (graag met schatting van wat je wil bestellen) dan houdt ik je op de hoogte wat de uiteindelijke prijs wordt.