Paul stelt zich voor op dit forum
Geplaatst: wo 30 aug 2023, 21:51
Hallo leden van het forum, Gezien het me wel fatsoenlijk lijkt om me even voor te stellen,
hierbij: Ik ben Paul, nu 41, kom uit Midden-Limburg en al jaren gek van audio, muziek luisteren en geïnteresseerd in zelfbouw luidsprekers, Tevens Philips gek dus ook wel wat apparaten van staan.
Mijn reden van aanmelding hier, is na een tip over het bestaan van dit forum, het feit dat ik en set Karlson speakers aan het bouwen ben, het is mijn eerste project maar ben er al in geïnteresseerd sinds ik op mijn 11de een grijs boekje een aantal kopieën van kreeg met een "raar"uitziende kast met gordijntjes voor.
Tot een paar weken terug een vaag idee uit het verleden, nu heel concreet de eerste kast die ligt te drogen met de laatste lijmklemmen erop
Handgezaagd, en recht gebleken
Voor nu ga ik hier eens verder lezen en hopelijk wat leren, al ben ik qua luidspreker techniek een echte beginner, dus veel info zal nog boven mijn petje gaan.
Mvg Paul
hierbij: Ik ben Paul, nu 41, kom uit Midden-Limburg en al jaren gek van audio, muziek luisteren en geïnteresseerd in zelfbouw luidsprekers, Tevens Philips gek dus ook wel wat apparaten van staan.
Mijn reden van aanmelding hier, is na een tip over het bestaan van dit forum, het feit dat ik en set Karlson speakers aan het bouwen ben, het is mijn eerste project maar ben er al in geïnteresseerd sinds ik op mijn 11de een grijs boekje een aantal kopieën van kreeg met een "raar"uitziende kast met gordijntjes voor.
Tot een paar weken terug een vaag idee uit het verleden, nu heel concreet de eerste kast die ligt te drogen met de laatste lijmklemmen erop
Voor nu ga ik hier eens verder lezen en hopelijk wat leren, al ben ik qua luidspreker techniek een echte beginner, dus veel info zal nog boven mijn petje gaan.
Mvg Paul