Pagina 1 van 1

Festool exo skelet

Geplaatst: vr 14 jul 2023, 19:48
door Barry2001
Als abonnee vd nieuwsbrief en liefhebber van Festool kreeg ik dit filmpje in de mailbox. Ik wil het jullie niet onthouden. Zou een goede 1 april grap zijn geweest :mrgreen: maar het ding is gewoon te koop.


[ Bekijk op youtube ]

Re: Festool exo skelet

Geplaatst: vr 14 jul 2023, 19:56
door ds23man
En hoe lang gaat dit overleven op een bouwplaats?

Wel een mooi ding om arbo technisch verantwoord je caviahok te verschonen. :lol:

Re: Festool exo skelet

Geplaatst: vr 14 jul 2023, 20:22
door Pjotr
De eerste iPad was ook een mislukte telefoon die S.Jops de zaal in slingerde met de opmerking: "Zie maar wat je er mee doet".... :mrgreen: