Pagina 1 van 6

Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Geplaatst: do 29 jun 2023, 13:04
door HoMeR
Hallo allemaal,

Jammer genoeg gaat "Beetsterzwaag" niet door dit jaar. Toch een gemis voor het Noorden......
Nu dachten medeforummer Ynze en ik erover om het zelf te organiseren, en dan in onze hometown Groningen.
We zijn bezig met een locatie, nog niet helemaal zeker, maar wel waarschijnlijk.
Datum is ook nog niet vastgesteld.

Zijn er (voorlopig) geïnteresseerden?

Nadere informatie volgt a.s.a.p.

Homer en Ynze

Het heeft even geduurd....
Maar het gaat door (It giet oan, das Fries...) !!

De datum van de luisterdag "voorheen Beetsterzwaag" is 18 november 2023.
De locatie wordt de toneelzaal van het Parcival college in Groningen, Merwedestraat 45

Zaal is open vanaf 10:00 uur.
De locatie
De locatie
Parkeren kan op het parkeerterein van een andere locatie van het Parcival, Merwedestraat 98
Parkeren
Parkeren
Kosten voor de hele dag: 100 Euro (gedeeld door het aantal deelnemers natuurlijk.... :sure: ), maar dat is inclusief koffie en thee!

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: do 29 jun 2023, 13:05
door HoMeR
Gereserveerd voor de lijst.

Wil iedereen zijn/haar agenda controleren en evt. aanpassen..... :D

Tot nu toe !!

(bijgewerkt tot 30-09)

- HoMeR (SE 6V6 buizenversterker, headphone amp(s), koptelefoon(s), AmpCamp Amp, wellicht draaitafel met Cambridge phonotrap ...)
- Ynze (Chip-amp?, speakers?)
- Gasten van beide (speakers, Class D amp :lol: ....)
- beijert
- Henkjan
- Pappaleo
- ds23man
- hennes
- richard
- Kappa7 (Pure DSD Dac)
- Weidok (worst)
- Mauwie (Monitors, LM4780, RPi dac streamers, zie ook pag. 4)

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: do 29 jun 2023, 13:16
door beijert
Yep,

Als het in mijn agenda past ben ik er bij.

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: do 29 jun 2023, 13:21
door Henkjan
mooi initiatief, Bedankt HoMeR en Ynze :goedzo:

onder voorbehoud van agenda zal ik de reis met plezier maken

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: do 29 jun 2023, 15:35
door pappaleo
Hier ook. Nederland is een postzegel en Groningen is niet ver weg.

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: do 29 jun 2023, 15:43
door ds23man
Count me in. Leuk!

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: vr 30 jun 2023, 9:18
door hennus
Zeker, bijna thuiswedstrijd. Dan ben ik er bij

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: vr 30 jun 2023, 10:54
door Henkjan
HoMeR schreef: do 29 jun 2023, 13:04
in onze hometown Groningen
in de stad dus?

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: vr 30 jun 2023, 11:52
door douwebakker
Henkjan schreef: vr 30 jun 2023, 10:54
in de stad dus?
In Groningen zegt men: In stad.

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: vr 30 jun 2023, 14:18
door Henkjan
douwebakker schreef: vr 30 jun 2023, 11:52
In Groningen zegt men: In stad.
ik wilde niet aan culturele toe-eigening gaan doen, dat is in de randstad nogal een dingetje

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: vr 30 jun 2023, 14:39
door John P
Daar is nog een nummer over gemaakt: https://soundcloud.com/hangyouth/cultural-appropriation

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: vr 30 jun 2023, 20:57
door richard
Mooi dat jullie de ontstane leemte willen vullen. Hier wil ik in ieder geval wel aan bijdragen met mijn aanwezigheid.

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: za 01 jul 2023, 8:44
door architect
mooi initiatief - houd ik in de gaten :)

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: za 01 jul 2023, 17:19
door HoMeR
Henkjan schreef: vr 30 jun 2023, 14:18
douwebakker schreef: vr 30 jun 2023, 11:52
In Groningen zegt men: In stad.
ik wilde niet aan culturele toe-eigening gaan doen, dat is in de randstad nogal een dingetje

Bij de locatie die we in gedachten hebben is parkeerplek inbegrepen.

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: za 01 jul 2023, 17:52
door richard
HoMeR schreef: za 01 jul 2023, 17:19
Bij de locatie die we in gedachten hebben is parkeerplek inbegrepen
IKEA

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: za 01 jul 2023, 18:35
door ds23man
Heb het even uitgerekend, kan hier 1500 auto's kwijt...

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: za 01 jul 2023, 18:47
door dre
:lol: :lol: :lol:

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: za 01 jul 2023, 19:01
door ds23man
Dat is dan wel met in en uitrij mogelijkheden. Kop en kont kom ik op 3000 uit. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: za 01 jul 2023, 19:13
door dre
Er komen er al een stuk of 10! :yeah:

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: za 01 jul 2023, 22:32
door ds23man
Dus kan ik de pendelbussen al weer afzeggen. :lol:

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: zo 02 jul 2023, 7:16
door Walt
Die kan je gerust doorverhuren aan de NS

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: zo 02 jul 2023, 12:35
door HoMeR
richard schreef: za 01 jul 2023, 17:52
HoMeR schreef: za 01 jul 2023, 17:19
Bij de locatie die we in gedachten hebben is parkeerplek inbegrepen
IKEA
Nope. Om de hoek.

\:D/

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: zo 02 jul 2023, 12:40
door Leeuwarden
Oh, het oude pand van Speaker und Co!

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: zo 02 jul 2023, 12:43
door HoMeR
Nee......niet Speaker en co.

Wie ontdekt het als eerste...... :?: :?: :?: :?: :?:

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Geplaatst: zo 02 jul 2023, 12:53
door Leeuwarden
Nou dan blijven alleen de in beslag genomen auto’s en de brandweerkazerne over….