Pagina 1 van 1

Beetsterzwaag 2023

Geplaatst: do 18 mei 2023, 7:34
door richard
Tot onze spijt laten Ytzen (Weidok) en ik jullie weten geen ZBA luisterdag 2023 in Beetsterzwaag te organiseren.

Bedankt voor jullie creatieve bijdragen en de meegebrachte gezelligheid de afgelopen jaren.

Re: Beetsterzwaag 2023

Geplaatst: do 18 mei 2023, 11:18
door dre
Zonde!!
Maar bedankt voor de fraai jaren! :goedzo:

Re: Beetsterzwaag 2023

Geplaatst: zo 21 mei 2023, 16:13
door HoMeR
Ach, jammer.......

Was jarenlang voor mij en menig collega, aangestoken door mijn enthousiasme m.b.t. zelfbouw, een vast jaarlijks uitje.
Dank daarvoor !!

Re: Beetsterzwaag 2023

Geplaatst: zo 21 mei 2023, 16:23
door ds23man
Mis alleen de reden. :think: :think: :think:

Re: Beetsterzwaag 2023

Geplaatst: zo 21 mei 2023, 16:46
door Marp
Meen je dat? De laatste was amper 8 maanden geleden, en nog maar 4 maandjes slapen, dan is er wéér een.

Re: Beetsterzwaag 2023

Geplaatst: zo 21 mei 2023, 17:04
door ds23man
Wat bedoel je nou Mario?

Re: Beetsterzwaag 2023

Geplaatst: zo 21 mei 2023, 17:22
door Marp
Dat de volgende rede nabij is. :mrgreen:

Wikipedia schreef:
De Grondwet, artikel 65, stelt het duidelijk: 'Jaarlijks op de derde dinsdag van september

Re: Beetsterzwaag 2023

Geplaatst: zo 21 mei 2023, 17:29
door ds23man
Volgens mij moet je wat minder op een terrasje zitten.....

Re: Beetsterzwaag 2023

Geplaatst: zo 21 mei 2023, 17:59
door pappaleo
Ja kan niet vaak genoeg op een terrasje zitten :beer:

Re: Beetsterzwaag 2023

Geplaatst: zo 21 mei 2023, 18:23
door Marp
Dat had ik beter kunnen doen i.p.v. 's nachts onderhoud plegen, en de portal en servervoorbereidingen doorschuiven naar de dag.
Het was trouwens best een flauw grapje hoor. Hopelijk heb ik daarmee geen patent overschreden. :sure: :lol:

Re: Beetsterzwaag 2023

Geplaatst: zo 21 mei 2023, 19:17
door Walt
Dat was best een goede grap, voor forum begrippen dan.

Re: Beetsterzwaag 2023

Geplaatst: zo 21 mei 2023, 21:10
door ds23man
Snap de grap nog steeds niet. Mijn vraag was gewoon waarom ons Friese team de handdoek in de ring gooit.

Re: Beetsterzwaag 2023

Geplaatst: zo 21 mei 2023, 21:40
door Walt
Jij gaf aan de reden te missen, Marp gaf aan wanneer de volgende troonrede weer is.

Re: Beetsterzwaag 2023

Geplaatst: zo 21 mei 2023, 21:47
door Leeuwarden
Nou, beide maar een lolly en door…

Re: Beetsterzwaag 2023

Geplaatst: za 30 sep 2023, 10:16
door HoMeR
"voorheen Beetsterzwaag" nu in Groningen !!

Zie desbetreffend topic.
:yeah:

viewtopic.php?t=31522