Pagina 1 van 1

Partij luidspreker drivers

Geplaatst: vr 28 apr 2023, 19:02
door asterduc
per stuk, per paar of per lot, bijna alles is mogelijk.
Ze kunnen opgehaald, verstuurd of meegebracht worden naar luisterdag in Breda.
Volledige lijst zie https://photos.app.goo.gl/qy1L4gzT3MeCpou88
De vraagprijzen staan vermeld bij de fotos.
Mocht je vinden dat iets buitensporig geprijsd is of als je het graag zou willen maar toch te duur vindt laat het me gerust weten, dan bekijk ik het.
Er zit vanalles tussen, van gebruikte oude rommel tot spiksplinternieuwe Hi-End.

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: vr 28 apr 2023, 19:23
door Walt
Wow, dat zijn aardig wat units!

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: vr 28 apr 2023, 19:36
door asterduc
Walt schreef: vr 28 apr 2023, 19:23
Wow, dat zijn aardig wat units!
... nog maar het tipje van de ijsberg :oops:

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: vr 28 apr 2023, 19:47
door Walt
Hoeveel van die WSP21 heb je en wat kosten die?

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: vr 28 apr 2023, 20:11
door asterduc
Walt schreef: vr 28 apr 2023, 19:47
Hoeveel van die WSP21 heb je en wat kosten die?
kon je nou echt geen andere uitkiezen?
ik zit hier net met een reparatie en daar kan die perfect voor dienen.
Vandaar had ik daar nog niets bijgeplaatst. Ik test het deze avond nog, zoniet komt ie morgen beschikbaar.
Heb er wel slechts één van.

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: vr 28 apr 2023, 20:15
door Walt
Ik had geen intresse, maar zag dat de data ontbrak, vandaar.

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: zo 30 apr 2023, 22:01
door asterduc
Geen enkele interesse blijkbaar, :o :think:
dan heeft het weinig zin om nog een volgende partij aan te bieden :(

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: zo 30 apr 2023, 22:35
door VintageHarry
Omdat hier toevallig niets tussen zit waar niet direct interesse van forumleden voor is hoeft dat bij een nieuwe partij toch niet hetzelfde te zijn? Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar wat je nog meer te koop hebt!

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: zo 30 apr 2023, 23:58
door asterduc
VintageHarry schreef: zo 30 apr 2023, 22:35
Omdat hier toevallig niets tussen zit waar niet direct interesse van forumleden voor is hoeft dat bij een nieuwe partij toch niet hetzelfde te zijn? Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar wat je nog meer te koop hebt!
kijk Harry, ik ben uren bezig geweest om her en der drivers vandaan te halen en één en ander op te zoeken, te fotograferen en online te plaatsen.
Als dat alles zonder resultaat blijkt te zijn dan kan ik die tijd wel nuttiger gebruiken, want tijd is eigenlijk het enige wat ik echt te kort kom en niet kan kopen.

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: ma 01 mei 2023, 5:47
door pappaleo
asterduc schreef: zo 30 apr 2023, 23:58
want tijd is eigenlijk het enige wat ik echt te kort kom en niet kan kopen.
Ik las onlangs een quote van een wijs man die tijd kon maken.... :mrgreen:
asterduc schreef: zo 30 apr 2023, 23:51
....en tijd kun je maken :lol:

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: ma 01 mei 2023, 7:20
door asterduc
pappaleo schreef: ma 01 mei 2023, 5:47
asterduc schreef: zo 30 apr 2023, 23:58
want tijd is eigenlijk het enige wat ik echt te kort kom en niet kan kopen.
Ik las onlangs een quote van een wijs man die tijd kon maken.... :mrgreen:
asterduc schreef: zo 30 apr 2023, 23:51
....en tijd kun je maken :lol:
Klopt, maar jammer genoeg niet eindeloos

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: ma 01 mei 2023, 8:52
door VintageHarry
asterduc schreef: zo 30 apr 2023, 23:58
tijd is eigenlijk het enige wat ik echt te kort kom en niet kan kopen.
Snap ik ook! Maar wat ga je anders met die drivers doen als je geen tijd hebt om ze te koop te zetten en na verkoop zonodig in te pakken en te verzenden?

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: ma 01 mei 2023, 10:41
door asterduc
Zelf projecten voor verzinnen!

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: ma 01 mei 2023, 17:32
door VintageHarry
Dat is ook altijd het beste, daarvoor heb je ze immers ooit aangeschaft! Ben je voorlopig meteen van de straat gezien de hoeveelheid ;)

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: ma 01 mei 2023, 17:56
door Pjotr
Ik heb dat toch niet. Heb dat nooit begrepen hoe mensen aan een zolder vol speaker units komen. Het zijn toch geen muizen die jongen? Er liggen er hier ook wel wat nog werkloos te zijn, maar die zijn wel serieus voor een doel. Moeten alleen nog even op hun beurt wachten :mrgreen:

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: ma 01 mei 2023, 18:32
door dre
asterduc schreef: zo 30 apr 2023, 22:01
Geen enkele interesse blijkbaar, :o :think:
dan heeft het weinig zin om nog een volgende partij aan te bieden :(
Ik had eigenlijk wat meer exotisch spul verwacht. 8-[

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: ma 01 mei 2023, 21:23
door John P
Ik had graag een paartje van de vifa m26wr-29-04. Als je ze mee neemt naar Breda, dan kunnen we het daar afhandelen.

Re: Partij luidspreker drivers

Geplaatst: wo 03 mei 2023, 7:20
door asterduc
John P schreef: ma 01 mei 2023, 21:23
Ik had graag een paartje van de vifa m26wr-29-04. Als je ze mee neemt naar Breda, dan kunnen we het daar afhandelen.
Komt goed John, ik breng ze mee.