Twee dozen P-buizen NOS
Geplaatst: za 22 apr 2023, 15:13
Doe ik iemand nog een plezier met twee dozen P-buizen? Alleen de doosjes zijn al leuk. Vraagprijs een heel tientje.
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/