Pagina 1 van 1

Wol, vers van het schaap

Geplaatst: za 15 apr 2023, 9:58
door timpert
Rond 1 mei worden de schapen van de buren geschoren. Als je verse wol wil hebben, dan moet je maar even melden hoeveel. De schapen worden goed behandeld. Kost niks! Tzt af te halen in Oosterbeek, maar ik wil ook wel wat opsturen.

Re: Wol, vers van het schaap

Geplaatst: za 15 apr 2023, 10:20
door dre
Heb je ook witte wol? :mrgreen:

Re: Wol, vers van het schaap

Geplaatst: za 15 apr 2023, 10:28
door pappaleo
dre schreef: za 15 apr 2023, 10:20
Heb je ook witte wol? :mrgreen:
Je maakt toch geen ongeoorloofd onderscheid, hè? :mrgreen:

Re: Wol, vers van het schaap

Geplaatst: za 15 apr 2023, 10:38
door dre
1 zwart schaap is genoeg. :lol:

Wel een mooie aanbieding trouwens! :goedzo: