Pagina 1 van 1

Kartesian sub120 en dayton nd28 tweeter

Geplaatst: do 30 mar 2023, 23:46
door royvdgriend01
Ik heb deze units gekocht voor een 2 weg systeem met de bedoeling te tunen op 40hz. Ik kreeg dit niet voor elkaar omdat ik dan 145 gram moest toevoegen aan een passief membraan ( 90cm 2 ). Heb het wel geprobeerd en klonk goed, alleen trekt de magneet het toegevoegde metaal aan.
Voor een setje moest ik nog een 2e paar kopen en een passende versterker ( met dsp ) wat me iets teveel van het goede werd. Heb het met een kleine dsp versterker getest trouwens en het geluid is heel goed, blijft heel zuiver tot Xmax. Met deze tweeter had ik het filter op 2200 hz trouwens.

Verkoop ze het liefst als paar, de tweeter heeft aan de achterkant wat lijmresten omdat ik anders de kast niet luchtdicht kreeg maar dit heeft geen nadelige effecten voor het geluid of aanzicht.

Ik wil er 70 euro voor hebben..

Re: Kartesian sub120 en dayton nd28 tweeter

Geplaatst: vr 31 mar 2023, 10:40
door de vuilnisman
zijn dit 2 stuks kartesian en 2 stuks dayton?

Re: Kartesian sub120 en dayton nd28 tweeter

Geplaatst: vr 31 mar 2023, 12:14
door Walt
Zo te lezen niet.

Re: Kartesian sub120 en dayton nd28 tweeter

Geplaatst: vr 31 mar 2023, 15:31
door de vuilnisman
ah idd slecht gelezen van mij

Re: Kartesian sub120 en dayton nd28 tweeter

Geplaatst: vr 31 mar 2023, 19:25
door jvenema
heel duidelijk is het in ieder geval niet.