Nog een setje Paaskuikens
Geplaatst: di 28 mar 2023, 9:06
Ik was op zoek naar een setje luidsprekers voor mijn werkkamer. Vanwege de velen lovende reacties op de Paaskuikens van pappaleo en omdat het bijna weer Pasen is heb ik deze speakers gebouwd. Het woofertje is zoals bekend niet meer nieuw te koop dus ik heb een setje Missions M30 op marktplaats gekocht en op de terugweg van de luisterdag in Hengelo opgepikt.
Ik heb van Leo de ontwerptekening en allerlei aanwijzingen en tips gekregen, hij heeft zelfs de frontjes voor mij gefreesd.
Ze zijn gereed en staan nu te spelen. En ik moet zeggen dat ze prachtig klinken. En verfijnde vloeiende en realistische weergave die je echt niet zou verwachten op basis van de relatief goedkope onderdelen. Een uitstekend ontwerp dus van Leo.
Ik heb tijdens de bouw wat foto's gemaakt, bij deze.
Het begint uiteraard met plankjes zagen en lijmen
Beetje formaat vogelhuisje
Het begint al ergens op te lijken
Filterprintjes tekenen en laten maken bij de chinees bleek goedkoper dan zelf iets fabriceren
Bamboe fineer behandeld met Osmo hardwax en helemaal gereed
Ik heb van Leo de ontwerptekening en allerlei aanwijzingen en tips gekregen, hij heeft zelfs de frontjes voor mij gefreesd.
Ze zijn gereed en staan nu te spelen. En ik moet zeggen dat ze prachtig klinken. En verfijnde vloeiende en realistische weergave die je echt niet zou verwachten op basis van de relatief goedkope onderdelen. Een uitstekend ontwerp dus van Leo.
Ik heb tijdens de bouw wat foto's gemaakt, bij deze.
Het begint uiteraard met plankjes zagen en lijmen
Beetje formaat vogelhuisje
Het begint al ergens op te lijken
Filterprintjes tekenen en laten maken bij de chinees bleek goedkoper dan zelf iets fabriceren
Bamboe fineer behandeld met Osmo hardwax en helemaal gereed