Pagina 1 van 1

Nog een action buizenbak: Salas 6v6 pre

Geplaatst: vr 17 mar 2023, 11:32
door Bas Horneman
De negative feedback versie.

Re: Nog een action buizenbak: Salas 6v6 pre

Geplaatst: vr 17 mar 2023, 12:48
door Bas Horneman
Schematic.png
6vac naar 6vdc converter voor de gloei van 6v6 van v4lve lover weet niet of hij ook op dit forum is... 21st Century Maida voor b+. Met Morgan Jones thingy.
Thingy.jpg

Re: Nog een action buizenbak: Salas 6v6 pre

Geplaatst: vr 17 mar 2023, 19:35
door Robert Gribnau
Mooi!

Re: Nog een action buizenbak: Salas 6v6 pre

Geplaatst: vr 17 mar 2023, 20:05
door Bas Horneman
Dank.

Re: Nog een action buizenbak: Salas 6v6 pre

Geplaatst: za 25 mar 2023, 17:37
door Bas Horneman
Nog even de laatste 2 action bamboe opbergbakjes versterkers samen op de foto.
PXL_20230324_115045629.jpg
#actionhacks

Re: Nog een action buizenbak: Salas 6v6 pre

Geplaatst: za 25 mar 2023, 17:38
door FR_Aad
Mooi!!! :goeie:

Re: Nog een action buizenbak: Salas 6v6 pre

Geplaatst: za 25 mar 2023, 17:47
door Bas Horneman
Dank u!

Re: Nog een action buizenbak: Salas 6v6 pre

Geplaatst: ma 27 mar 2023, 2:52
door democles
Mooi werk Bas :goedzo:
Hoor je nu ook verschil met deze bouw en de vorige?
M.a.w. is het de moeite waard voor ombouw naar deze 6V6 versie?

Re: Nog een action buizenbak: Salas 6v6 pre

Geplaatst: ma 27 mar 2023, 9:22
door ray5150
Keurig netjes gebouwd zo. :goedzo:

Re: Nog een action buizenbak: Salas 6v6 pre

Geplaatst: di 28 mar 2023, 10:33
door Bas Horneman
Mooi werk Bas :goedzo:
Hoor je nu ook verschil met deze bouw en de vorige?
M.a.w. is het de moeite waard voor ombouw naar deze 6V6 versie?
Merci!
Dat is moeilijk om te zeggen. Er is al zoveel veranderd aan de voorkant. 3 deck dddac ipv 1. Met verbeterd moederbord. Nieuwe trafo voor de dddac. En die vorige al heel lang niet meer gebruikt....en die was snel in elkaar gezet...1 ding wel...deze is stiller.

Re: Nog een action buizenbak: Salas 6v6 pre

Geplaatst: di 28 mar 2023, 10:33
door Bas Horneman
Keurig netjes gebouwd zo. :goedzo:
Merci!

Re: Nog een action buizenbak: Salas 6v6 pre

Geplaatst: wo 17 jan 2024, 14:59
door Bas Horneman
M.a.w. is het de moeite waard voor ombouw naar deze 6V6 versie?
Nu ik em al wat langer heb. Volmondig ja.