Pagina 1 van 1

Even nog niet : Ter overname aangeboden Inimini set met stands

Geplaatst: ma 13 feb 2023, 9:44
door A3Baak
Met pijn in m'n hart ga ik de set wegdoen die ik zelf gebouwd heb.

viewtopic.php?t=23462

Jaren veel plezier van gehad, alleen mijn versterker is nu stuk en wordt niet vervangen.
sized_IMG_20160731_155828.JPG
IMG_20160802_214424.jpg
Dit is een overzicht van alle componenten die gebruikt zijn.
2016_03_01_14_53_25_speaker_inimini.xlsx_Excel.png
De stands zijn de NorStone Esse Stand

Alles is in goed werkende staat, en ziet er nog netjes uit.

Voor € 200,00 mag de set inclusief de stands van eigenaar verwisselen.

Re: Ter overname aangeboden Inimini set met stands

Geplaatst: wo 15 feb 2023, 19:53
door floeper
Misschien dat een maatje van mij interesse heeft, ik heb het hem voorgelegd, kom bij je terug!
Je hoeft het niet te reserveren voor mij ;)

Re: Ter overname aangeboden Inimini set met stands

Geplaatst: vr 17 feb 2023, 21:17
door Thomox
Beste,

Wellicht heeft mijn zwager interesse, ik zit alleen een beetje met de afstand t.o.v. Twente. Kom je evt ergens in de buurt van Overijssel op korte termijn?

Re: Ter overname aangeboden Inimini set met stands

Geplaatst: za 18 feb 2023, 20:42
door audiotube
A3 ik heb je een PB gestuurd!