Even nog niet : Ter overname aangeboden Inimini set met stands
Geplaatst: ma 13 feb 2023, 9:44
Met pijn in m'n hart ga ik de set wegdoen die ik zelf gebouwd heb.
viewtopic.php?t=23462
Jaren veel plezier van gehad, alleen mijn versterker is nu stuk en wordt niet vervangen.
Dit is een overzicht van alle componenten die gebruikt zijn. De stands zijn de NorStone Esse Stand
Alles is in goed werkende staat, en ziet er nog netjes uit.
Voor € 200,00 mag de set inclusief de stands van eigenaar verwisselen.
viewtopic.php?t=23462
Jaren veel plezier van gehad, alleen mijn versterker is nu stuk en wordt niet vervangen.
Dit is een overzicht van alle componenten die gebruikt zijn. De stands zijn de NorStone Esse Stand
Alles is in goed werkende staat, en ziet er nog netjes uit.
Voor € 200,00 mag de set inclusief de stands van eigenaar verwisselen.