Videoton breedband speaker vraagje
Geplaatst: zo 05 feb 2023, 10:47
Hallo, ik ben een buizenversterker aan het bouwen voor mijn dochter. Ik kwam onlangs deze full range speakers tegen en heb deze overgenomen.
Ik wou gisteren even checken welke unit er was gebruikt, maar het lijkt alsof deze in de kast zit vastgelijmd. Is dit normaal? Ik wil graag namelijk de speaker connector aan de achterzijde ook vervangen door een meer gangbaar type, maar nu kan ik zowel langs de voorzijde als langs de achterzijde niet in de kast geraken.
Iemand een tip hoe ik toch verder kan?
Ik wou gisteren even checken welke unit er was gebruikt, maar het lijkt alsof deze in de kast zit vastgelijmd. Is dit normaal? Ik wil graag namelijk de speaker connector aan de achterzijde ook vervangen door een meer gangbaar type, maar nu kan ik zowel langs de voorzijde als langs de achterzijde niet in de kast geraken.
Iemand een tip hoe ik toch verder kan?