Pagina 1 van 1
Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)
Geplaatst: ma 30 jan 2023, 23:20
door Scotsky
Ondertussen weer een nieuw projectje af, de NOIR headphone amplifier.
ik heb er tijdelijk maar een blikken kastje er omheen gezet, maar dat voelt toch niet af en ziet er niet uit.
M'n Whammy zit bv in een Modu Galaxy. Degelijk en netjes.
(Ik ben zo wie zo wel gecharmeerd van Modu)
Heeft iemand nog wat liggen wat die kwijt wil?
Gebruikt mag en een enkel gat ook geen probleem, als het maar niet te gek is

Zaterdag a.s. ben ik ook in Hengelo op de zelfbouwaudio dag.
Misschien eerst even PM'en?
Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)
Geplaatst: di 31 jan 2023, 7:12
door dre
Ik heb nog 2 gebruikte kastjes.
Die neem ik zaterdag wel voor je mee.
Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)
Geplaatst: di 31 jan 2023, 23:19
door Scotsky
Geweldig, alleen elkaar nog zien te vinden.
Ik stuur je een PM.
Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)
Geplaatst: di 31 jan 2023, 23:26
door Barry2001
Ken jullie allebei

zal jullie wel met elkaar in contact brengen.
Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)
Geplaatst: wo 01 feb 2023, 10:01
door Scotsky
Barry2001 schreef: ↑di 31 jan 2023, 23:26
Ken jullie allebei

zal jullie wel met elkaar in contact brengen.
Top

Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)
Geplaatst: wo 01 feb 2023, 18:54
door dre
Goed bezig!

Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)
Geplaatst: wo 01 feb 2023, 18:59
door Barry2001
Scheelt weer een roos in het knoopgat

Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)
Geplaatst: wo 01 feb 2023, 20:13
door Scotsky
Barry2001 schreef: ↑wo 01 feb 2023, 18:59
Scheelt weer een roos in het knoopgat
Hoe kom je d'r op

Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)
Geplaatst: do 02 feb 2023, 6:23
door dre
Beter als rose beenwarmers en een zweetband toch?
Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)
Geplaatst: do 02 feb 2023, 7:23
door Shadow
Barry 'Tinder' 2001

Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)
Geplaatst: do 02 feb 2023, 9:12
door Barry2001

we hebben ook de naambordjes natuurlijk. Toegegeven, als je die van iedereen wilt afscannen heb je erg goede ogen nodig.
Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)
Geplaatst: do 09 feb 2023, 22:25
door Walt
Ben je al voorzien inmiddels?