Advies gevraagd
Geplaatst: wo 23 nov 2022, 20:46
Sinds kort lid geworden van deze site.
Altijd wel interesse gehad voor audio, met name de speakers.
Mijn duurste speakerset waren de Bose 601 series. Maar de MFB van Philips had ik ook wel willen hebben.
Speakers van lang geleden en ik denk ook achterhaald inmiddels.
Maar ok ik heb een paar vragen aan jullie.
Ik heb op mijn hobbyzolder een setje PC speakers staan van Edifier type M1380, voor het formaat best wel aardig geluidje,ik heb van een collega een subwoofer gekregen passief diameter 30cm.
Ja inderdaad, ik zou wel willen experimenteren met die sub om die aan te sluiten op de Edifier, maar slechte twee outputs voor de hogetoonspeakers.en een kabeltje voor signaal mobiel
Wat is de mogelijkheid ?
Ik dacht een oude versterker ,een filter , of een eindversterker ik wil de laatste twee als bouwpakket zelf maken
Of een ander goed idee
Het gaat ook voor de hobby,maar ook voor een beetje meer bass.
Bedankt alvast voor je reactie
Altijd wel interesse gehad voor audio, met name de speakers.
Mijn duurste speakerset waren de Bose 601 series. Maar de MFB van Philips had ik ook wel willen hebben.
Speakers van lang geleden en ik denk ook achterhaald inmiddels.
Maar ok ik heb een paar vragen aan jullie.
Ik heb op mijn hobbyzolder een setje PC speakers staan van Edifier type M1380, voor het formaat best wel aardig geluidje,ik heb van een collega een subwoofer gekregen passief diameter 30cm.
Ja inderdaad, ik zou wel willen experimenteren met die sub om die aan te sluiten op de Edifier, maar slechte twee outputs voor de hogetoonspeakers.en een kabeltje voor signaal mobiel
Wat is de mogelijkheid ?
Ik dacht een oude versterker ,een filter , of een eindversterker ik wil de laatste twee als bouwpakket zelf maken
Of een ander goed idee
Het gaat ook voor de hobby,maar ook voor een beetje meer bass.
Bedankt alvast voor je reactie