Pagina 1 van 1

Bedankt voor het toevoegen !!

Geplaatst: za 19 nov 2022, 21:28
door Jometdebanjo
Hallo,ik John 65 jr
graag zou ik geholpen willen worden met een speaker keuze. Een Subwoofer.
Zou deze graag zelf maken /aanpassen
Ben wel bekend op het gebied van electronica, solderen ,
Arduino , zelfbouwpakketjes enz.
Even kijken nog waar ik deze vraag zou kunnen uitleggen.

Re: Bedankt voor het toevoegen !!

Geplaatst: za 19 nov 2022, 21:33
door Henkjan
hoi John, welkom hier!

Re: Bedankt voor het toevoegen !!

Geplaatst: zo 20 nov 2022, 10:46
door SARK
Welkom John en kijk even in het "Aangeboden" topic ... daar staat een keurige sub voor een zeer aangename prijs!

viewtopic.php?t=31064

Peerless XLS