Pagina 1 van 1

AF-DAC LB

Geplaatst: vr 11 nov 2022, 11:29
door FR_Aad
Te koop:
De originele AF-DAC LB van Knuisje op een plankje incl. de optionele (universele) afstandsbediening.
(voor wie de DAC niet kent: viewtopic.php?t=20855)

Vraagprijs € 75,00

(USB-I2s converter op het plankje klonk niet lekker)

Re: AF-DAC LB

Geplaatst: vr 11 nov 2022, 18:20
door Mauwie
Interesse, welke ingangen zitten erop of zijn er mogelijk?

Re: AF-DAC LB

Geplaatst: vr 11 nov 2022, 19:34
door FR_Aad
Aansluitingen:

2 coaxiale (zijn nog losse draaiden)
2 toslink ingangen (aangesloten)
1 i2s ingang
spdif uitgang (96kHz)

inputswitching en volumeregeling gaan via de afstandsbediening en rotary.

Re: AF-DAC LB

Geplaatst: za 12 nov 2022, 9:27
door FR_Aad
Ophaalprijs 60,00

Re: AF-DAC LB

Geplaatst: wo 08 mar 2023, 19:56
door krisisonline
Beste Aad,

Is deze DAC nog beschikbaar?
Ik zou hem graag van je overnemen.

Ik neem aan dat de I2S ingang wel gewoon goed werkt?
Idee is namelijk om hem aan een MiniDSP MiniSharc te knopen. Deze heeft een I2S uitgang.

Zodra ik tijd heb zal ik hier ook eens een topic over openen.
Is namelijk nog best een uitdaging om alle uitgangen werkend te krijgen.

Re: AF-DAC LB

Geplaatst: do 09 mar 2023, 18:34
door FR_Aad
BP!

Re: AF-DAC LB

Geplaatst: do 09 mar 2023, 19:00
door Marp
Ja! Wég met Shell!

Re: AF-DAC LB

Geplaatst: do 09 mar 2023, 19:45
door FR_Aad
ehhh pb :-)

Re: AF-DAC LB

Geplaatst: do 09 mar 2023, 20:45
door krisisonline
Gelukkig werkt de DAC op stroom. Hebben we Shell of BP niet perse voor nodig... :P

@Aad: Ik heb je een pb teruggestuurd!

Re: AF-DAC LB

Geplaatst: do 09 mar 2023, 20:56
door FR_Aad
Gereserveerd!!

Re: AF-DAC LB

Geplaatst: za 18 mar 2023, 8:26
door Marp
Afgehandeld?

Re: AF-DAC LB

Geplaatst: za 18 mar 2023, 9:19
door FR_Aad
Nog niet. Maar komt goed