Pagina 1 van 1

Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Geplaatst: di 18 okt 2022, 16:31
door boem
Gratis af te halen wegens opruiming werkkamer:

Van Medevoort ED 6.5 elektrostatische luidspreker.
De laatste keer dat ik ze aansloot deden ze het nog prima, maar dat is al wel een paar jaar geleden. Sindsdien vind ik ze te groot voor in de woonkamer.

De staat is verder: gebruikt, en één van de wooferranden is eens geplakt.

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Geplaatst: di 18 okt 2022, 16:56
door John P
Het is wel handig als je een indicatie geeft in welke regio deze af te halen zijn.

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Geplaatst: di 18 okt 2022, 16:58
door boem
Goed punt. Vlakbij Leeuwarden.

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Geplaatst: di 18 okt 2022, 17:23
door Marp
Jammer.

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Geplaatst: di 18 okt 2022, 17:25
door Leeuwarden
Vervangen door de C1?

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Geplaatst: di 18 okt 2022, 17:27
door Barry2001
Dit is een verkooptopic (of toch soort van). Svp on topic blijven.

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Geplaatst: vr 18 nov 2022, 20:32
door WalterHeus
boem schreef: di 18 okt 2022, 16:58
Goed punt. Vlakbij Leeuwarden.
Zijn ze al opgehaald?
Anders heb ik wel interesse.

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Geplaatst: zo 20 nov 2022, 22:14
door boem
Ze zijn er nog en ze moeten weg!

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Geplaatst: di 22 nov 2022, 16:37
door boem
Gereserveerd voor Walter!

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Geplaatst: wo 07 dec 2022, 20:03
door boem
En opgehaald, top!

Mag slotje op