Testje met de planar bassjes, in combinatie met een tweeter waarvan ik niet wist dat ik hem gemaakt had
Geplaatst: wo 12 okt 2022, 19:18
door WrineX
Aan het klooien met mijn kleine bass planars, even kleine meetup met een tweeter die ik vond in een doos
2 liedjes en wat geklets... sorry
"
Worst looking contraption playing 2 tunes (testing if i want to go this direction bass wise) and i share my experience (short) of the Dutch Audio Event
I am sorry one song might be banned in your country cant help it and no clue how that will show up.
Ja heeel klein maar persoonlijke als ik zoiets zou bouwen dan toch 20-30 cm hoger zodat de tweeter op oor hoogte zit dus ruimte voor een mid en wellicht een extra rij laag magneten laag output is ongeveer wat je mag verwachten van een SMGA van magnepan. +-
je moet het dan wel zien als een monitor subje erbij en gaan. spelen nu tot 55 hz +- zonder problemen, zijn zelfs 8 ohm dus dat moet ook veranderen
Re: Testje met de planar bassjes, in combinatie met een tweeter waarvan ik niet wist dat ik het gemaakt had
Geplaatst: wo 12 okt 2022, 19:43
door Barry2001
Gaaf. Idd met een subje (of 2, DAE ) heb je een mooi compact compleet setje.
Re: Testje met de planar bassjes, in combinatie met een tweeter waarvan ik niet wist dat ik het gemaakt had
Gaaf. Idd met een subje (of 2, DAE ) heb je een mooi compact compleet setje.
zeker alles onder 65 ofzo... dan kunnen ze nog een tikje meer hebben. buiten dat horen er eigenlijk 2 paneetljes te spelen. maar ik heb ze al zo vaak laten omvallen. dat ik het niet aan durf dit keer ik heb hem vandaag al een keer moeten fixen en er staat er nog een die een nieuw folie nodig heeft. vind het wel even genoeg haha
Re: Testje met de planar bassjes, in combinatie met een tweeter waarvan ik niet wist dat ik het gemaakt had