Pagina 1 van 1

Last minute Bouwsel luisterdag midden nederland

Geplaatst: wo 07 sep 2022, 20:30
door WrineX
Geen idee of ik het haal :( in principe neem ik mijn setje Planars mee die ik eerder gemaakt had, maar ondanks dat het mijn best uitziende Planars zijn ben ik nooit helemaal tevreden geweest, lijkt me leuk om dat nader toe te lichten op zaterdag, dus ik doe nog een verwoede poging om iets anders in elkaar de gooien voor zaterdag. kan goed gaan, kan een fiasco worden :) past wel in de trend van mijn eerdere bezoekjes iets maken de nacht er voor ;)

Deze of gene die het leuk vinden om te volgen, en diegene die dat niet vinden donderdag/vrijdag is de laatste video...af of niet. zo niet moet ik alles in orde brengen voor de bestaande set. (ik vertrouw mijn DSP niet dat hij dingen opslaat etc, muziekjes uitzoeken en dingen bij elkaar gooien in bakken :))


Dag 1
Nieuw ontwerpje van een kleine tweeter die gebruikt dient te worden met de midrange van dag 2. eerste maar eens de folies maken, en dag 3 pas alle frames. en hopelijk ook iets om alles bij elkaar te houden :) behuizing...

[ Bekijk op youtube ]

Dag 2
Het maken van de voice coil van de midrange.. ben een beetje geïrriteerd want dingen gaan niet geheel volgens plan en kan vertragingen er niet echt bij hebben :) tja dat krijg je .... eigen schuld zullen we maar zeggen.

[ Bekijk op youtube ]

Ik kan het jammer genoeg niet voor elkaar krijgen in de korte tijd :( ik wou er eerder aan beginnen maar door omstandigheden is dat er niet van gekomen :( dus ik neem mijn oude setje gewoon mee. jammer :( volgende keer beter

Re: Last minute Bouwsel luisterdag midden nederland

Geplaatst: wo 07 sep 2022, 21:30
door pappaleo
Zal ik vast even de huurprijs van een vrachtwagen opvragen ? :mrgreen:

Re: Last minute Bouwsel luisterdag midden nederland

Geplaatst: wo 07 sep 2022, 21:32
door hannesie
Ben benieuwd of het lukt, lijkt weer leuk en dan ook weer hoe het klinkt. :shock: O:) :sure:

Re: Last minute Bouwsel luisterdag midden nederland

Geplaatst: wo 07 sep 2022, 22:04
door WrineX
hannesie schreef: wo 07 sep 2022, 21:32
Ben benieuwd of het lukt, lijkt weer leuk en dan ook weer hoe het klinkt. :shock: O:) :sure:
hihi ja nogal de vraag in beide gevallen :) ben nu nog steeds aan het tekenen :( moet zo echt even gaan eten denk ik haha