Pagina 1 van 1

Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: ma 15 aug 2022, 15:08
door Vhond
Hallo zelfbouwers,

Welke versterkervoeten gebruiken jullie voor jullie eindversterker?
Het kan natuurlijk super exotisch, maar welke voeten zijn prijstechnisch kwalitatief goed voor een versterker van 2U hoog en met normale breedte en diepte?
Gewicht zal zo'n 10 kilo zijn.
Staat in kast en betreft solid state ontwerp :think:

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: ma 15 aug 2022, 16:41
door beijert
Ik gebruik knoppen van glazen douche deuren. :lol:

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: ma 15 aug 2022, 16:43
door Vhond
@beijert: Waarom niet van kasdeuren? Dan kan je ook zonneenergie ermee vangen????

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: ma 15 aug 2022, 16:44
door hannesie
:lol: Ik heb wel eens bij de stort bij de elektrische recycle hoek gekeken en er toen 4 voetjes onder een videorecorder weggehaald.

Ik had dan wel een schroevendraaier bij mij.

Het waren hele mooie, dus waarom zouden we die weggooien :kwijl:

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: ma 15 aug 2022, 17:07
door Kappa7
Ik gebruik maar net wat ik voor handen heb.
Meestal rubber of beter neopreen.
Zo iets werkt prima.
https://www.tme.eu/nl/katalog/pootjes_1 ... 28;&page=2

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: ma 15 aug 2022, 17:20
door ray5150
Vrijwel alles wat ik de laatste tijd bouw zit in een 19 inch rack behuizing.
hebbie ook geen voetjes nodig, zitten meestal toch in de weg. :lol:

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: ma 15 aug 2022, 18:12
door dre

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: di 16 aug 2022, 10:06
door ds23man
Ecologisch verantwoord:
299717076_10224077254733197_99944142966541820_n.jpg

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: di 16 aug 2022, 11:02
door Walt
Plakje kurk nog beter

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: di 16 aug 2022, 11:28
door ray5150
Walt schreef: di 16 aug 2022, 11:02
Plakje volgens Van der Heide principes behandelde kurk nog beter.
:mrgreen:

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: di 16 aug 2022, 14:42
door democles
dre schreef: ma 15 aug 2022, 18:12
Gebruik ik ook,vooral als het wat hoger moet met vent gaten in de bodemplaat,

Dam en sjoelbrikken doen het ook goed met een anti kras stikker er op geplakt.

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: di 16 aug 2022, 15:23
door satefan
Ik print ze zelf.

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: di 16 aug 2022, 15:51
door dre
satefan schreef: di 16 aug 2022, 15:23
Ik print ze zelf.
Zit daar nog een beetje demping in eigenlijk?

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: di 16 aug 2022, 16:19
door satefan
dre schreef: di 16 aug 2022, 15:51
satefan schreef: di 16 aug 2022, 15:23
Ik print ze zelf.
Zit daar nog een beetje demping in eigenlijk?
Ik plak er van die rubberen viltjes onder die je bij de Gamma etc kan kopen. Werkt prima. Ik dicht geen enkele audiofiele eigenschap toe aan versterkervoetjes. Practicus in optima forma. :mrgreen:

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: di 16 aug 2022, 16:30
door hannesie
voet.jpg
https://www.audiophonics.fr/en/absorbeurs-c-328.html

Met een andere bestelling dan gelijk mee laten komen, dan heb je wat voorraad.

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: di 16 aug 2022, 19:12
door hardbats

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: vr 26 aug 2022, 18:18
door Vhond
Bedankt voor alle suggesties

Re: Welke versterkervoeten gebruiken jullie?

Geplaatst: vr 26 aug 2022, 18:20
door dre
Welke gaan het worden?