Pagina 1 van 1
Thermal pad
Geplaatst: zo 14 aug 2022, 13:09
door OWC
Ben op zoek naar een thermal pad, formaat LM3886/TDA7296 etc.
Wellicht heeft iemand er nog een of twee liggen die makkelijk in een envelopje kunnen?
Re: Thermal pad
Geplaatst: ma 15 aug 2022, 19:17
door OWC
niemand?
Of formaatje TO-3P3 oid?
Re: Thermal pad
Geplaatst: ma 15 aug 2022, 19:21
door Barry2001
Heb ze wel liggen in 20 x 25mm Bart, kun je daar wat mee?
Re: Thermal pad
Geplaatst: ma 15 aug 2022, 21:01
door OWC
Barry2001 schreef: ↑ma 15 aug 2022, 19:21
Heb ze wel liggen in 20 x 25mm Bart, kun je daar wat mee?
Volgens mij is dat 20mm breed en 25mm hoog?
Dan heb ik 0.1mm speling

Re: Thermal pad
Geplaatst: ma 15 aug 2022, 21:54
door Barry2001
Ja dat is niet de dikte. Maar succes verder

Re: Thermal pad
Geplaatst: ma 15 aug 2022, 22:28
door OWC
Barry2001 schreef: ↑ma 15 aug 2022, 21:54
Ja dat is niet de dikte. Maar succes verder
Het had ook 25mm breed en 20mm hoog kunnen zijn?
Re: Thermal pad
Geplaatst: di 16 aug 2022, 10:03
door ray5150
Re: Thermal pad
Geplaatst: za 20 aug 2022, 12:07
door pvanlingen
Re: Thermal pad
Geplaatst: za 20 aug 2022, 12:23
door Pjotr
Ach, een gerenommeerd elektronica ontwerpbedrijf als OWC kan toch wel zelf een lapje Laird of Bergquist bestellen bij Farnell of Mouser?
Re: Thermal pad
Geplaatst: za 20 aug 2022, 12:37
door OWC
Dat kan ik zeker, maar dan kost een padje ineens 8 euro incl verzendkosten.
Beetje zonde wat mij betreft als iemand er evt gewoon een heeft liggen.
Momenteel niet direct projecten liggen waar ik orders voor hoef te doen.
Het meedenken wordt wel gewaardeerd overigens!
Re: Thermal pad
Geplaatst: za 20 aug 2022, 12:42
door pvanlingen
Ja dat was ook wat ik dacht, alleen wilde ik deze gedachte eigenlijk liever voor mezelf houden.

Re: Thermal pad
Geplaatst: za 20 aug 2022, 12:48
door OWC
Het gaat trouwens ook nog om een hobby projectje en gezien de huidige toestanden, is er binnen mijn huishouden afgesproken allerlei onnodige kosten zoveel mogelijk te vermijden.
Re: Thermal pad
Geplaatst: za 20 aug 2022, 12:50
door OWC
Bedankt voor de TO218 tip trouwens, dat zoekt wel weer een stuk makkelijker!
Re: Thermal pad
Geplaatst: za 20 aug 2022, 13:01
door Pjotr
OWC schreef: ↑za 20 aug 2022, 12:50
Bedankt voor de TO218 tip trouwens, dat zoekt wel weer een stuk makkelijker!
Die is wat Barry je al aanbood

Re: Thermal pad
Geplaatst: za 20 aug 2022, 13:15
door OWC
Pjotr schreef: ↑za 20 aug 2022, 13:01
OWC schreef: ↑za 20 aug 2022, 12:50
Bedankt voor de TO218 tip trouwens, dat zoekt wel weer een stuk makkelijker!
Die is wat Barry je al aanbood
Nee die was 20mm, TO218 is 22mm
Re: Thermal pad
Geplaatst: za 20 aug 2022, 13:24
door pvanlingen
Gebruik anders de geïsoleerde versie.
Ik heb er nog wel een paar liggen, ik weet alleen niet of het echte of imitatie exemplaren zijn.
Ze zijn bij mij nog nooit stuk gegaan.
Re: Thermal pad
Geplaatst: za 20 aug 2022, 13:29
door OWC
pvanlingen schreef: ↑za 20 aug 2022, 13:24
Gebruik anders de geïsoleerde versie.
Ik heb er nog wel een paar liggen, ik weet alleen niet of het echte of imitatie exemplaren zijn.
Ze zijn bij mij nog nooit stuk gegaan.
Van de TDA7294 is er helaas geen geïsoleerde versie volgens mij (officieel).
Daarnaast wil ik er wat experimenten mee gaan doen, dus moet wel zeker zijn dat het geen fake is.
Re: Thermal pad
Geplaatst: za 20 aug 2022, 13:36
door pvanlingen
Ok, ik dacht dat het alleen om de LM3886 ging.