Pagina 1 van 1

miniDSP Flex

Geplaatst: zo 31 jul 2022, 21:47
door Juoigâ
oplettende lezertjes hadden t ding uiteraard allang zien staan op de fabrieks-website, maar eindelijk is de miniDSP Flex dan ook eindelijk via ons leverbaar:

https://www.minidsp.nl/flex.html
https://www.minidsp.nl/flex-trs.html

De flex is de 3e generatie van het 2x4 platform, en is naast nog beter dan de 2x4 of 2x4HD ook weer eens stap verder qua I/O: de Flex is ook in gebalanceerde uitvoering leverbaar, en heeft naast analoge, USB, Toslink en SPDIF ingangen nu ook high-res Bluetooth aan boord.
minidsp-minidsp-flex-4-kanaals-dsp-analog-digital.jpg

Re: miniDSP Flex

Geplaatst: zo 31 jul 2022, 21:50
door Juoigâ
op veler verzoek mag ZBA ook meedoen met deze leuke actie bij de buren:
een leuke introkorting : gebruik "Flex_HTForum_intro" bij t afrekenen.

Re: miniDSP Flex

Geplaatst: zo 31 jul 2022, 22:34
door Pjotr
En wat houdt dat concreet in dan? "Leuk" is een nogal variabel begrip... :?

Re: miniDSP Flex

Geplaatst: zo 31 jul 2022, 23:03
door Shadow
Pjotr schreef: zo 31 jul 2022, 22:34
En wat houdt dat concreet in dan? "Leuk" is een nogal variabel begrip... :?
Dat je te lui bent om het zelf op te zoeken?
10% korting zo te zien...
Screenshot_20220731-230229_Chrome.jpg

Re: miniDSP Flex

Geplaatst: ma 01 aug 2022, 8:57
door Pjotr
Shadow schreef: zo 31 jul 2022, 23:03
Dat je te lui bent om het zelf op te zoeken?
10% korting zo te zien...

Ha vrolijke Frans! Heb jij ook weer een kans om om te katten...

Maarreh wat kost ie nou?

Re: miniDSP Flex

Geplaatst: ma 01 aug 2022, 14:59
door satefan
Ik heb de Flex Balanced reeds een paar weken in huis en luister er iedere dag met plezier naar. Binnenkort voor een ander project wil ik met de Flex Digi aan de slag. Wordt die ook geleverd via deze winkel?

groet,

Satefan

Re: miniDSP Flex

Geplaatst: ma 01 aug 2022, 15:25
door Juoigâ
de digitale versie is nog niet aan de dealers geleverd helaas

Re: miniDSP Flex

Geplaatst: ma 01 aug 2022, 22:40
door Shadow
Pjotr schreef: ma 01 aug 2022, 8:57
Shadow schreef: zo 31 jul 2022, 23:03
Dat je te lui bent om het zelf op te zoeken?
10% korting zo te zien...

Ha vrolijke Frans! Heb jij ook weer een kans om om te katten...

Maarreh wat kost ie nou?
Oh is er echt nou niemand die arme Peter kan helpen? :cry:

Re: miniDSP Flex

Geplaatst: ma 01 aug 2022, 22:41
door Shadow
Juoigâ schreef: ma 01 aug 2022, 15:25
de digitale versie is nog niet aan de dealers geleverd helaas
Waar zit hem dat beleid in om er zo lang over te doen?

Re: miniDSP Flex

Geplaatst: ma 01 aug 2022, 22:45
door Juoigâ
Shadow schreef: ma 01 aug 2022, 22:41
Juoigâ schreef: ma 01 aug 2022, 15:25
de digitale versie is nog niet aan de dealers geleverd helaas
Waar zit hem dat beleid in om er zo lang over te doen?
ze willen zeker weten dat productie op hogere volumes goed loopt, inclusief logistiek.
en dat is tegenwoordig lastig om een understatement te gebruiken

Re: miniDSP Flex

Geplaatst: ma 01 aug 2022, 22:46
door Shadow
Niet alleen in elektronica helaas ](*,)

Re: miniDSP Flex

Geplaatst: ma 01 aug 2022, 22:56
door Pjotr
Shadow schreef: ma 01 aug 2022, 22:40
Pjotr schreef: ma 01 aug 2022, 8:57
Shadow schreef: zo 31 jul 2022, 23:03
Dat je te lui bent om het zelf op te zoeken?
10% korting zo te zien...

Ha vrolijke Frans! Heb jij ook weer een kans om om te katten...

Maarreh wat kost ie nou?
Oh is er echt nou niemand die arme Peter kan helpen? :cry:
Zeg van Voorst hou eens op met dat trollen.

Re: miniDSP Flex

Geplaatst: ma 01 aug 2022, 23:34
door Pjotr
Juoigâ schreef: ma 01 aug 2022, 15:25
de digitale versie is nog niet aan de dealers geleverd helaas
Alleen waarom daar nu een dubbelslag geleverd wordt met S/PDIF uit i.p.v. I2S?

Re: miniDSP Flex

Geplaatst: di 02 aug 2022, 11:15
door satefan
De Flex heeft ook een USB aanlsluiting voor het programmeren van de filters etc en kan gebruikt worden voor USB sound input.

De 4 filtered kanalen worden ook 'exposed' via de USB poort als uitgangen. Je kan dus (bijvoorbeeld) een analoge source aansluiten en via de USB kanalen digitaal opnemen op je PC. Leuk voor het digitaliseren van tapes, platen etc.

Hier een foto van de Flex Balanced (boven op mn KPN iTV kastje) en de (prototype) kastjes waar de Hypex versterkermodules in zitten. Elk kastje heeft 2 kanalen (de Hypex versterkermodule is stereo), dus totaal 4 versterker kanalen die naar de (2 weg) speakers gaan.
Flex.jpg
grt

Satefan