hypex vragen
Geplaatst: vr 29 jul 2022, 14:51
De documentatie is voor mijn iet erg duidelijk, dus:
Klopt het dat de 2 kanaals-plate-amps niet als stereo versterker zijn in te zetten? Analoog wordt altijd gesommeerd, digitaal kies je wat je wilt behalve de stereo optie?
Is een "MP-DSP Digin" in een FA251/501 te plaatsen en is die dan door te lussen? (ik neem aan dat er een "MP-DSP Subin" in zit, die ik dan zou vervangen?)
Hoeveel modules zijn er nu eigenlijk door te lussen? 3? Als maar 3, hoe stuur ik dan 8 modules digitaal aan? (Pro-formaten worden niet ondersteund en de pro-wereld lijkt zelf ook niet te weten wat ze willen, AVB, ADAT, MADI, AES50, DANTE, AES/EBU etc.)
Klopt het dat de 2 kanaals-plate-amps niet als stereo versterker zijn in te zetten? Analoog wordt altijd gesommeerd, digitaal kies je wat je wilt behalve de stereo optie?
Is een "MP-DSP Digin" in een FA251/501 te plaatsen en is die dan door te lussen? (ik neem aan dat er een "MP-DSP Subin" in zit, die ik dan zou vervangen?)
Hoeveel modules zijn er nu eigenlijk door te lussen? 3? Als maar 3, hoe stuur ik dan 8 modules digitaal aan? (Pro-formaten worden niet ondersteund en de pro-wereld lijkt zelf ook niet te weten wat ze willen, AVB, ADAT, MADI, AES50, DANTE, AES/EBU etc.)