Pagina 1 van 1

Skytronic woofers

Geplaatst: di 05 jul 2022, 12:23
door meanman64
Te koop :
Vier Skytronic 15 inch woofers .
Niet mishandeld , nog in goede staat .
Vraagprijs : 120 Euro voor 4

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: di 05 jul 2022, 15:30
door Walt
Weliswaar niet zo'n bekend merk, maar ziet er uit als heel veel woofer voor het geld!

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: wo 06 jul 2022, 7:29
door meanman64
Ze zaten per 2 in een gesloten kast .
Skytronic is altijd een beetje onderschat geweest .
Zijn zeer degelijk en robuust gebouwd en kunnen hard gaan .

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: wo 06 jul 2022, 13:20
door ray5150
Het moet gezegd. Dat zijn inderdaad een stel beste magneten die erachter hangen. :goedzo:

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: wo 06 jul 2022, 13:52
door Walt
Lijken mij een kopie van bepaalde JBL woofers, kan ff niet op type komen.

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: wo 06 jul 2022, 19:46
door meanman64
Bedoel je mss JBL 2226H bv ?

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: za 09 jul 2022, 22:14
door Marp
Item No.: 902.445
Re: 7
Le: ...
Fs: 48
Qms: 12.8
Qes: 0.53
Qts: 0.51
Sd(CM2): 117
Vas(L): 94
Cms(uM/N): 934
Mms(g): 112
Rms: ...
BxL: 21.2
SPL_1W/1m2: 96
Prms(W): 400
Pmax(W): 800
Xmax: 4

Bron: http://www.skytronic.com/rsc/doc/thielesmall_902127.pdf
Bron: https://www.avsl.com/assets/downloads/t ... 902127.pdf

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: za 09 jul 2022, 22:28
door Pjotr
Walt schreef: wo 06 jul 2022, 13:52
Lijken mij een kopie van bepaalde JBL woofers, kan ff niet op type komen.
Ja het lijkt allemaal op elkaar. Skytronic is een gerenommeerd Taiwanees merk die veel OEM elektronica maakt, wij betrokken SMPS van ze destijds, erg betrouwbaar spul. Maar daar is dit beslist niet van :D

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: di 12 jul 2022, 20:33
door koenjer
Klopt de Sd van 117 wel in relatie tot een 15 inch woofer?
En 4mm xmax is ook wel erg minimaal voor dat type woofers...

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: wo 13 jul 2022, 7:21
door meanman64
Bij de skytronic woofers is de conus in tegenstelling tot andere 15'' inch ondiep en kijk ook even naar de resonantie frequentie . Deze verklaard wel de mindere xmax .

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: wo 13 jul 2022, 15:16
door Walt
Sd gaat om het geprojecteerde oppervlak, diepte van de konus speelt geen rol, 117 cm2 voor een 15 inch is onzin natuurlijk.

Xmax en resonantie hebben ook weinig met elkaar te maken, een enorm zwaar membraan met enorme xmax maar met kneiterstijve ophanging kan ook hoge Fs hebben.

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: wo 13 jul 2022, 16:26
door Henkjan
is het niet 117 sqin?

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: wo 13 jul 2022, 17:56
door meanman64
Weet wel dat ze altijd naar behoren gepresenteerd hebben .

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: za 13 aug 2022, 10:56
door meanman64
BUMP

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: ma 22 aug 2022, 6:55
door meanman64
Aangepast 100 Euro voor 4

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: di 01 nov 2022, 10:27
door meanman64
BUMP

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: di 01 nov 2022, 13:24
door beijert
Jammer dat je zo ver weg woont.

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: wo 01 feb 2023, 18:46
door meanman64
BUMP

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: wo 08 feb 2023, 10:13
door motoindo
Yup, wil ik wel hebben ! graag pb ...

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: di 14 feb 2023, 7:30
door meanman64
Gereserveerd

Re: Skytronic woofers

Geplaatst: za 18 mar 2023, 8:04
door Marp
Naar ik aanneem, is deze advertentie niet meer actueel.
Stuur anders maar even een PB'tje om het te heropenen.