Pagina 1 van 1

hallo ik stel me even voor

Geplaatst: zo 24 apr 2022, 13:56
door michael w116
hallo ik ben michael
kom uit het oosten achterhoek
rede waarom ik me aan meld
wil zelf me audio kunnen repareren
en met hulp van deze forum moet ik wel een stuk op weg kunnen
heb wel een beetje technische achtergrond meer mechanisch dan elektrisch
kan een beetje solderen wel van die zelfbouw kits sommige lukken en ook soms niet
zelf heb ik een rotel set versteker RA1213 tuner RT1024 tapedek RD30-F en platenspelerRP3500 aan gesloten op 2 sota,s de rotel kijk ik me hele leven al tegen aan ben zelf 43 de sota,s heb is sinds 2017
en sinds een halfjaar 2 monoblokken van velleman 8010

Re: hallo ik stel me even voor

Geplaatst: zo 24 apr 2022, 15:10
door Shadow
Welkom Micheal :goedzo:

Re: hallo ik stel me even voor

Geplaatst: zo 24 apr 2022, 15:26
door Olaf Analogue
Welkom mede Acherhoeker !

Re: hallo ik stel me even voor

Geplaatst: ma 25 apr 2022, 0:39
door Henkjan
welkom Michael

Re: hallo ik stel me even voor

Geplaatst: ma 25 apr 2022, 9:07
door paulebappie
Kom dr in, kuj dr uut kieken :-)

Re: hallo ik stel me even voor

Geplaatst: ma 25 apr 2022, 10:07
door ray5150
Dat is een mooie vintage Rotel set die je hebt staan. :goedzo:

Re: hallo ik stel me even voor

Geplaatst: ma 25 apr 2022, 13:58
door michael w116
dankjewel voor de reacties
nu heb ik gelijk een vraag
1van me monoblokken is ermee opgehouden
buizen doen het wel maar geen geluid
heb de probleem wel gevonden maar wil niet zo in me 1tje gaan rommelen
waar kan ik een topic aan maken of moet bij een ander topic met zelfde probleem ophalen

Re: hallo ik stel me even voor

Geplaatst: ma 25 apr 2022, 14:11
door Barry2001
Welkom hier Michael. Ik zou een eigen topic aanmaken voor specifiek jou probleem, bv hier: viewforum.php?f=7

Re: hallo ik stel me even voor

Geplaatst: ma 25 apr 2022, 16:05
door douwebakker
Hallo Michael, welkom hier.
Heb je de service manual (schema) bij de hand?
Je zou deze even kunnen posten.
Douwe

Re: hallo ik stel me even voor

Geplaatst: di 26 apr 2022, 13:34
door Douwe84
welkom!

Re: hallo ik stel me even voor

Geplaatst: di 26 apr 2022, 13:40
door michael w116
hallo Douwe heb al veel van je gelezen
en zie dat je een echte doorzetter bent
ik kan wel fotos van de schema maken maar dan zijn ze niet meer leesbaar
ik heb nu een topic viewforum.php?f=7

Re: hallo ik stel me even voor

Geplaatst: di 26 apr 2022, 13:47
door ray5150
Van Velleman kun je alle schema's en manuals van hun site downloaden.
Ik heb hem al geplaatst in het betreffende topic.

Re: hallo ik stel me even voor

Geplaatst: di 26 apr 2022, 17:12
door michael w116
bedankt