Ja, dat is leuk vintage spul, een (audio)kennis van me had er een aantal jaren geleden eens twee op de kop getikt. Klonken prima! Maar sindsdien is (net al bij veel ander spul) de prijs voor zoiets flink opgelopen En cassettes hiervoor zijn ook redelijk zeldzaam.
Re: ELCASET
Geplaatst: vr 15 apr 2022, 14:05
door Pjotr
Leuk! Ja, ook Sony prutste wel eens wat waar geen behoefte aan was Ohw ja, Sony had er ook een portable versie van voor reporterwerk. Was wel een heel mooi ding! Maar onbetaalbaar, ik meen iets van rond de 3K Hollandse Florijnen destijds.
Re: ELCASET
Geplaatst: vr 15 apr 2022, 19:50
door Shadow
Ik heb ergens een folder van Technics uit 1978 waar ze ook in stonden ja