Pagina 1 van 1

Hallo

Geplaatst: di 29 mar 2022, 17:18
door DeeDub
Ik heb me aangemeld omdat ik het leuk vind om met muziek bezig te zijn. In de loop der jaren steeds maar weer meer dingen aan het verzamelen geweest wat ik nu eens allemaal netjes wil gaan ordenen. Het meeste werkt niet meer of maar half. De bedoeling is om zelf dingen te gaan opknappen zodat uiteindelijk alles weer werkt. Er is genoeg te lezen op dit forum.

Groet Leon.

Re: Hallo

Geplaatst: di 29 mar 2022, 17:47
door douwebakker
Welkom Leon.

Re: Hallo

Geplaatst: di 29 mar 2022, 18:10
door hardbats
Welkom Leon!

Re: Hallo

Geplaatst: di 29 mar 2022, 18:39
door Henkjan
Hoi Leon, welkom hier!

Re: Hallo

Geplaatst: di 29 mar 2022, 20:11
door Douwe84
Welkom!

Re: Hallo

Geplaatst: di 29 mar 2022, 23:09
door Shadow
Welkom!

Re: Hallo

Geplaatst: wo 30 mar 2022, 18:10
door DeeDub
bedankt!

Re: Hallo

Geplaatst: wo 30 mar 2022, 18:37
door Jerommel
Hallo!

Tja, dit forum is voornamelijk op zelfbouw gericht, maar er zijn ook weleens wat revisie en reparatietopics.
Er zit hier zeker wel veel know how.