Pioneer avh-a240dab verliest verbinding met bluetooth
Geplaatst: vr 28 jan 2022, 13:35
Hallo,
Een kennis van mij heeft sindskort een pioneer avh-a240dab in zijn auto, en als via de radio aan het bellen, dan raakt die een gegeven moment de verbinding van de radio kwijt.
Iemand een idee, hoe dat kan?
Andere vraag, met dezelfde radio: deze heeft de functie dat er een achteruitrijcamera op gemonteerd Kan worden. Dat hebben we ook gedaan, maar met inschakelen van de achteruitversnelling komt er geen beeld. Het heeft een draadloze verbinding. De transmitter en Receiver hebben beide stroom en de gele rca zijn aangesloten. Zou het kunnen dat de afstand te groot is?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Een kennis van mij heeft sindskort een pioneer avh-a240dab in zijn auto, en als via de radio aan het bellen, dan raakt die een gegeven moment de verbinding van de radio kwijt.
Iemand een idee, hoe dat kan?
Andere vraag, met dezelfde radio: deze heeft de functie dat er een achteruitrijcamera op gemonteerd Kan worden. Dat hebben we ook gedaan, maar met inschakelen van de achteruitversnelling komt er geen beeld. Het heeft een draadloze verbinding. De transmitter en Receiver hebben beide stroom en de gele rca zijn aangesloten. Zou het kunnen dat de afstand te groot is?
Alvast bedankt voor jullie reacties