Pagina 1 van 1

Even voorstellen

Geplaatst: do 27 jan 2022, 18:38
door metoalent
Even voorstellen.
Mijn naam is Theo.
Ik ben al jaren een audio freak.
Ik heb geen technische achtergrond, weet dus ook niets van weerstanden en condensators, maar heb wel via het blad "Audio &Techniek" van John van der Sluis mijn eerste versterker en mijn pijp luidsprekers gebouwd. Het was een verademing om naar te luisteren.

Ik ben op dit forum terecht gekomen door te zoeken naar de Ypsilon L-50 luidsprekers.
Groetjes vanuit het noorden van Nederland. Moi.

Re: Even voorstellen

Geplaatst: do 27 jan 2022, 18:48
door Shadow
Welkom Theo!
Er is hier genoeg te vinden voor je hoor!

Re: Even voorstellen

Geplaatst: do 27 jan 2022, 19:20
door Henkjan
welkom Theo!

Re: Even voorstellen

Geplaatst: do 27 jan 2022, 19:47
door hardbats
Welkom Theo!

Re: Even voorstellen

Geplaatst: do 27 jan 2022, 20:19
door douwebakker
Mooi dat je het Noorden komt versterken Theo. Welkom.

Re: Even voorstellen

Geplaatst: zo 06 feb 2022, 13:13
door Douwe84
Welkom!

Re: Even voorstellen

Geplaatst: zo 06 feb 2022, 18:22
door OpaBert
Welkom Theo O:)