Pagina 1 van 1
Politie
Geplaatst: wo 22 nov 2006, 16:53
door ovni
Het is mij opgevallen dat politieleden op dit forum hun eigen stukjes modden zonder dat dit zichtbaar blijft voor gewone burgers.
Ik vind het best als ze dat dan doen, maar wel ff aangeven dat het ge-edit is.
En als een politie functionaris chagerijnig is wordt het altijd oppassen overigens

Geplaatst: wo 22 nov 2006, 17:09
door KT88
Ik weet niet of het specifiek iets van de mods is, ik heb ook wel eens dat ik iets edit (een taalfout, of een toevoeging) en dat er dan niets bij komt te staan van een verandering.
Geplaatst: wo 22 nov 2006, 17:15
door Wowly
wel potverdr%&^&^^&* ik CHAGRIJNIG, NOOOOOIT!!!!! Wie zei dat???, jij, of anders jij wel!!!! Ik krijg je nog wel!!! (

)
ehh, in alle ernst, ik ben het helemaal met je eens, maar mocht ik de boosdoener zijn geweest (ik heb het niet bijgehouden) dan bij voorbaat ekskuus........
Halen jullie dan zoveel informatie uit het feit of iets is ge-edit? Ik ben vaak slordig met typen, en vergeet dan de "voorbeeld" functie te gebruiken, en ga het dan alsnog corrigeren. Kan me niet echt voorstellen wat je er bij wint om dat te weten?
Wowly
Geplaatst: wo 22 nov 2006, 17:47
door audiomanics
Bij mij staat het er meestal ook niet bij en ik haal toch regelmatig een paar dikkevinger-fouten eruit..
Kees
-edit- typefout verwijderd..
-edit- typefout verwijderd..
-edit- typefout verwijderd..
-edit- typefout verwijderd..
Geplaatst: wo 22 nov 2006, 17:53
door Marp
Wowly schreef:Halen jullie dan zoveel informatie uit het feit of iets is ge-edit? Ik ben vaak slordig met typen, en vergeet dan de "voorbeeld" functie te gebruiken, en ga het dan alsnog corrigeren. Kan me niet echt voorstellen wat je er bij wint om dat te weten?
Bij taalcorrecties waarschijnlijk niet, maar inhoudelijk wijzigingen willen wel eens verwarrend werken. Dan is het dus wel prettig als wordt aangegeven dat een bericht is aangepast.
KT88 schreef:Ik weet niet of het specifiek iets van de mods is, ik heb ook wel eens dat ik iets edit (een taalfout, of een toevoeging) en dat er dan niets bij komt te staan van een verandering.
Dat is een specifieke instelling voor bepaalde ledengroepen. Als wij een bericht wijzigen, wordt enkel een vermelding toegevoegd wanneer het oorspronkelijke bericht al door een ander is gelezen.
--
Edit: quote van Wowly toegevoegd omdat intussen een andere reactie is geplaatst.

Geplaatst: wo 22 nov 2006, 19:10
door jeroen_d
Het komt er pas bij als iemand anders na jou een post heeft geplaatst. Dit geldt voor iedereen, niet alleen voor de politie. En ja, ik verander ook vaak alsnog. Heb ik eerst een voorbeeld gedaan, post ik, dan bedenk ik dat ik het nog net even anders of duidelijker of fraaier wil zeggen en daar gaat ie weer...
Geplaatst: wo 22 nov 2006, 20:02
door Wowly
Ik snap het helemaal marp. Dat geldt eigenlijk niet alleen voor de sheriffs, maar voor iedereen. Maar ik begrijp dat als de sheriffs het doen voor jullie niet is na te gaan óf er überhaupt niet iets is veranderd. Dan zal ik er sowieso extra op gaan letten, goed?
Wowly
Geplaatst: wo 22 nov 2006, 20:13
door Marp
Uit Ovni's bericht en jouw eerdere reactie meende ik te begrijpen dat jullie wijzigingen voor ons niet te zien zouden zijn, dus dan zou dat om een gebruikersgroep-gerichte instelling gaan. Ik zie nu echter dat Jeroen in dezelfde gebruikersgroep als jou zit, en bij Jeroen's berichten staat volgens mij wel eens dat ze gewijzigd zijn. Als dat laatste inderdaad klopt, hebben jullie gewoon dezelfde instellingen en zouden we dus ook jullie wijzigingen gewoon moeten zien.
Edit: van Jeroen vond ik net inderdaad een vermelding van aanpassing in een recent bericht, dus ook voor ons is het gewoon zichtbaar.
Geplaatst: wo 22 nov 2006, 22:35
door teacher
zodra er ge-edit wordt is dit te zien onderaan het bericht.
Dit is een standaard phpbb instelling en kan alleen gewijzigd worden door diep de code in te duiken.
t.