Cone sag
Geplaatst: wo 05 jan 2022, 21:58
Vandaag even mijn Fostex fullrange drivers bekeken na een tijd in de kast gelegen te hebben. Blijkt het plastic wat om de unit zit aan de rolrand te plakken.
Nu ligt één conus een stuk lager dan de ander.
Ook zit er een plooi in de rolrand. Niet verwonderlijk natuurlijk.
Zou dit een beetje weg te werken zijn? Ik heb de unit nu (in doos) op een niet hete radiator staan in de hoop hem een handje te helpen.
Nu ligt één conus een stuk lager dan de ander.
Ook zit er een plooi in de rolrand. Niet verwonderlijk natuurlijk.
Zou dit een beetje weg te werken zijn? Ik heb de unit nu (in doos) op een niet hete radiator staan in de hoop hem een handje te helpen.