Pagina 1 van 1

Allo bridge us signature werkt niet met huidige dacs

Geplaatst: di 16 nov 2021, 20:13
door spvanderpluijm
:oops:

Re: Allo bridge us signature werkt niet met huidige dacs

Geplaatst: di 16 nov 2021, 20:15
door spvanderpluijm
Is hier software voor om dit op te lossen?
Heb de topping dac e 50 en ifi zen signature V2 dac geprobeerd en beiden Maken geen verbinding met de allo
Ze maken wel gelijk verbinding met pc of Mac zonder problemen

Re: Allo bridge us signature werkt niet met huidige dacs

Geplaatst: di 16 nov 2021, 20:46
door SSassen
Misschien is het handig als je eerst even in detail uitlegt waar het misgaat en hoe je e.e.a. hebt aangesloten, want je geeft wel bizar weinig informatie.