Pagina 1 van 1

Hallo!

Geplaatst: za 28 aug 2021, 0:25
door hwk
Hallo forumleden,

ik heet hw en ben al heel lang audio- en muziekminnend. Ik speel mn digitaal opgeslagen muziek via een mediapc met 10 Tb aan HDD. De conversie ervan wordt gedaan door een heftig gemodificeerde geluidskaart met spoelen als versterkende elementen. De afspeelsoftware: XXHighend.
De verdere apparatuur bestaat uit Meridian 502 VV en 2 st. mono EV's Meridian 505. Ook de Meridianset is recent zeer heftig verbeterd (door Marcel Croese :goeie: )
Mn speakerset bestaat al jaren uit 2x Magnepan 3.5R. Werkelijk erg goede speakers, vooral ook omdat ze door hun geluidsafstralingkarakter veel beter blijken te werken dan "boxen". Ik heb in het verleden meerdere, soms veel duurdere speakers gehad (B&W 803 Mk2 bijv.), maar die werkten niet goed in mn kamer.
Ik heb me opgegeven voor dit forum omdat ik vermoed :think: dat de speakers zó goed zijn, dat een veel beter wisselfilter ze werkelijk tot leven laten komen.

Re: Hallo!

Geplaatst: za 28 aug 2021, 0:30
door Henkjan
hoi hw, welkom hier!

Re: Hallo!

Geplaatst: za 28 aug 2021, 0:59
door Shadow
Welkom!

Re: Hallo!

Geplaatst: za 28 aug 2021, 11:55
door OpaBert
Welkom HW
Succes met je topic over wissel filters O:)

Re: Hallo!

Geplaatst: zo 29 aug 2021, 16:19
door Douwe84
welkom!

Re: Hallo!

Geplaatst: zo 29 aug 2021, 16:22
door hardbats
Welkom!