Is er ook een Duits car audio forum?
Geplaatst: wo 25 aug 2021, 22:14
Wat vreemd misschien om het op een Nederlands forum te vragen. Maar is er een druk bezocht Duits car audio forum?
Ik zoek namelijk twee defecte versterkers die in Duitsland blijkbaar wel redelijk veel gebruikt zijn.
Defect omdat ik ze in stukken wil zagen om afdek kappen van te maken, zodat de in en uitgangen netjes weggewerkt kunnen worden.
Staan er zat op Ebay kleinanzeige, maar dat zijn goede versterkers, beetje zonde om daar veel geld voor te betalen en aan stukken te zagen.
Ik zoek namelijk twee defecte versterkers die in Duitsland blijkbaar wel redelijk veel gebruikt zijn.
Defect omdat ik ze in stukken wil zagen om afdek kappen van te maken, zodat de in en uitgangen netjes weggewerkt kunnen worden.
Staan er zat op Ebay kleinanzeige, maar dat zijn goede versterkers, beetje zonde om daar veel geld voor te betalen en aan stukken te zagen.