Even voorstellen!
Geplaatst: di 27 jul 2021, 21:17
Hallo allemaal,
Ik ben Jacco en ben al een poos bezig met zelfbouwaudio. Er staan hier 2 zelfbouw speakers met Dynaudio units, 2 x picollino luidsprekers en iets minder zelfboufw ook een dual mono hypex ncore eindversterker.
Ik las dat mensen hier gek zijn op plaatjes, dus hierbij een vrolijke foto van de speakers: Ik heb helaas niet zoveel tijd meer om aan de hobby projecten te werken en was de zolder aan het opruimen en kwam nog een Hypex TR180 trafo tegen. Ik hoop dat hier mensen zijn die daar interesse in hebben. Ik hoef er niets voor te hebben.
Groeten,
Jacco
ps. Ik stel de vraag hier omdat ik (nog) niet in het `aangeboden` deel van het forum iets kan plaatsen.
Ik ben Jacco en ben al een poos bezig met zelfbouwaudio. Er staan hier 2 zelfbouw speakers met Dynaudio units, 2 x picollino luidsprekers en iets minder zelfboufw ook een dual mono hypex ncore eindversterker.
Ik las dat mensen hier gek zijn op plaatjes, dus hierbij een vrolijke foto van de speakers: Ik heb helaas niet zoveel tijd meer om aan de hobby projecten te werken en was de zolder aan het opruimen en kwam nog een Hypex TR180 trafo tegen. Ik hoop dat hier mensen zijn die daar interesse in hebben. Ik hoef er niets voor te hebben.
Groeten,
Jacco
ps. Ik stel de vraag hier omdat ik (nog) niet in het `aangeboden` deel van het forum iets kan plaatsen.