Meerdere versterkers op 1 uitgang?
Geplaatst: di 27 jul 2021, 0:06
Meerdere versterkers op 1 uitgang kan dat of ontsnapt dan de witte rook.
Heb twee subs met 2x2 ohm spoelen.
Twee 4 kanaal versterkers die ik ook al twee kanaal kan gebruiken gebrugt
Dus 1 versterker stuurt dan 1 sub aan iedere spoel over twee kanalen.
Maar heb dan dus 4 ingangen op de versterkers en maar twee sub uitgangen op het actieve filter,
Kan ik de twee uitgangen gewoon splitten? Zij uiteraard gelijke versterkers en gelijke subs .
Heb twee subs met 2x2 ohm spoelen.
Twee 4 kanaal versterkers die ik ook al twee kanaal kan gebruiken gebrugt
Dus 1 versterker stuurt dan 1 sub aan iedere spoel over twee kanalen.
Maar heb dan dus 4 ingangen op de versterkers en maar twee sub uitgangen op het actieve filter,
Kan ik de twee uitgangen gewoon splitten? Zij uiteraard gelijke versterkers en gelijke subs .