Pagina 1 van 1

Casten met de Yamaha NP-S2000 Streamer. Kan dat?

Geplaatst: za 19 jun 2021, 13:44
door CoenvanDongen
Ik heb een mooi stereosetje van Yamaha de A-S1000 de CD-S1000 en voor spotify had ik de NP-S303
De 303 is uit de goedkopere serie en smoelt net niet helemaal lekker met de rest.

Dus... Ik kom de luxere versie tegen op Marktplaats de NP-S2000 Ik ophalen aan de andere kant van het land. Ik kom thuis en kom erachter dat hier niet de musiccast optie op zit die op zijn goedkopere broertje wel zit #-o :-k
Erg jammer, want hij voelt zich best thuis bij de rest:
WhatsApp Image 2021-06-19 at 13.36.21.jpeg

Ik heb hem dus inmiddels weer op marktplaats gezet...

....of is er iemand die een omweg weet zodat ik toch via mijn iphone spotify kan streamen naar de NP-S2000?
Google is met deze termen niet bepaald mijn vriend.

Re: Casten met de Yamaha NP-S2000 Streamer. Kan dat?

Geplaatst: za 19 jun 2021, 21:53
door Kappa7
Kan je niet via DLNA streamen?
Via BubbleUPnP kan je dan spotify en anderen naar de streamer sturen.
Voordeel van DLNA streamen is dat je de stream direct naar de streamer laat gaan en niet eerst via je telefoon of tablet.

Re: Casten met de Yamaha NP-S2000 Streamer. Kan dat?

Geplaatst: za 19 jun 2021, 22:04
door CoenvanDongen
Dank voor je antwoord. Met googlen op BubbleUPnP kwam ik al verder, maar ik zie dat dat alleen voor android is. Er is ook een app voor IOS zie ik en dat heet mConnect, maar die ondersteunt alleen Tidal en Qobuz zie ik. :(

Re: Casten met de Yamaha NP-S2000 Streamer. Kan dat?

Geplaatst: za 19 jun 2021, 22:25
door Kappa7
Ja DLNA is ook wel een Google speeltje en daar willen de appeltjes niet aan mee doen.
Aangezien ik niet thuis ben in apple zou ik niet weten of er ook apps zijn die met DLNA kunnen werken.

Ik vond dit stukje nog.
Misschien kan het je de goede kant op helpen.
https://fwd.nl/mobile/wat-is-dlna-upnp- ... ik-je-het/

Re: Casten met de Yamaha NP-S2000 Streamer. Kan dat?

Geplaatst: zo 20 jun 2021, 10:31
door hannesie