Pagina 1 van 3

Hoe ziet jou versterker er van binnen uit?

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 15:26
door Sjaudio
Om een beetje te laten zien wat voor leuk spul op het forum is te vinden lijkt het me leuk om foto's te laten zien van je versterker, en de binnenkant ervan.

Maakt niks uit of het zelfbouw of niet is.

Ik zal er even een draai aan geven.

Arcam FMJ A32, zoals sommige al weten:

Afbeelding

Sjors

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 15:40
door audiomanics
http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=1871.0

Zo kun je alvast 205 pagina's verder...

Kees

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 15:50
door Sjaudio
Ja, maar hier zitten toch ook andere mensen, en wellicht ook veel zelfbouw versterkertjes :)

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 16:05
door Geenius
Vecteur I6.2 dual mono 8)

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 16:35
door Henkjan
google is my friend, heb geen zin om t ding van z'n plek te tillen voor een foto, istie me wat te zwaar voor

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 18:17
door Sjaudio
Afbeelding

Deze? :D

Mooi ding overigens, indrukwekkend al die aansluitingen.
Hoeveel % gebruik je daarvan denk je? :?

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 18:57
door KT88
WK-amp:
Afbeelding
Inmiddels alweer versie 1.3 , maar geen recente foto's :mrgreen:

Voortrap:
Afbeelding
De MIT MI330 is er inmiddels uit, wegens verschrikkelijke microfonie.

Voeding:
Afbeelding

Hybride:
Afbeelding
Ook alweer gewijzigd.

Sorry voor het formaat, ik heb geen idee hoe ik die foto's op het forum kan verkleinen.
Afbeelding

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 19:20
door voodooless
Bekende eindbak:
Afbeelding

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 20:24
door Maurice01
mono blokje

Afbeelding

4 kanaler


Afbeelding

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 20:48
door audiomanics
Met een grapje:
Afbeelding

Kees

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 20:55
door KT88
"Hybrid Howard"? :lol:

Fraai gephotoshopped, Kees!

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 20:59
door audiomanics
Gephotoshopped? Nee hoor, Hij zit er echt in.. Is alleen nog niet aangesloten..

Kees

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 21:00
door Leeuwarden
Buizenuitgang?

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 21:02
door KT88
Ik heb nog wel wat Nixiebuisjes voor je, kun je de opwarmtijd mooi mee downcounten, achter dat frontglaasje.....(als je toch al hsp hebt zitten).

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 21:03
door audiomanics
Ja.. ca 10mW Single ended...

Ljouwert, doe jij eens wat aan die avatar van je... werkt op mijn zenuwen ;-)


Kees

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 21:08
door Leeuwarden
Krijg je als je getrouwd bent :-) Ikzelf geniet met volle teugen van de midlife crisis 8)

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 21:14
door ome subtilieco
mocht jullie de home audio zat zijn hier een mooie link:
http://ampguts.realmofexcursion.com/

Geplaatst: di 07 nov 2006, 1:11
door Bergrans
De guts van mijn pre-amp incl. phono trap.

Afbeelding

Geplaatst: di 07 nov 2006, 9:53
door Roland
Afbeelding

Hihi, niet zelf gemaakt hoor.

Geplaatst: di 07 nov 2006, 10:06
door Jan-Willem
Afbeelding
(foto van internet)

Geplaatst: di 07 nov 2006, 10:08
door voodooless
Toch leuk om te zien hoe verschillend het kan zijn :)

En nu maar wachten op Sander om alle layouts en ontwerpen af te kraken :lol:

Geplaatst: di 07 nov 2006, 10:12
door Roland
Haha

Grappig, met een kern van waarde :wink:

Groet Roland

Geplaatst: di 07 nov 2006, 10:36
door audiomanics
Roland schreef:
Afbeelding

Hihi, niet zelf gemaakt hoor.
Gewaagd hoor koper in full-contact met aluminium... Maar je hebt het ook niet zelf gemaakt.. (dan had je ook wat aan die draadjes gedaan, denk ik..

Kees

Geplaatst: di 07 nov 2006, 10:41
door Digidoo
Wat erg leuk was aan mijn eerste project was het feit dat ik twee monoblokjes opbouwde. Doordat ik tussendoor zoveel leerde, lijkt het tweede monoblokje niet op het eerste, althans van binnen.

Zie hier...

De eerste
Afbeelding

De tweede
Afbeelding

Het hele zaakje:
Afbeelding

Geplaatst: di 07 nov 2006, 10:52
door Jan-Willem
klinkt het ook nog verschillend?