Pagina 1 van 1
Afwikkelen Intertechnik tritec spoelen
Geplaatst: wo 13 jan 2021, 22:49
door peterhenk
Hallo forum,
Kan ik een Intertechnik tritec spoel 7X0,8 8,2mH afwikkelen tot 6,4mH of zijn deze ´gebakkeń of gelijmd?
Alvast dank
Peter
Re: Afwikkelen Intertechnik tritec spoelen
Geplaatst: do 14 jan 2021, 8:18
door Shadow
Volgens mij kun je die prima afwikkelen, maar de geleider schoon maken en solderen is lastiger met tritec.
Re: Afwikkelen Intertechnik tritec spoelen
Geplaatst: do 14 jan 2021, 9:25
door peterhenk
Dank voor de info, schoon branden heb ik al gedaan met gewoon spoelen draad.
Ik durf dat wel aan
Re: Afwikkelen Intertechnik tritec spoelen
Geplaatst: do 14 jan 2021, 12:44
door carolus
peterhenk schreef:
.... schoon branden heb ik al gedaan ..... Ik durf dat wel aan
Mooi gedaan Peter.
Doe ook (eventueel):
1°) Afwikkelen ... 2°) meten ..... 3°) kleine aftakking solderen .... 4°) terug het (verloren) einde opwikkelen & verstevigen ... 5°) eindmeting etikettering ....
Karel
Re: Afwikkelen Intertechnik tritec spoelen
Geplaatst: do 14 jan 2021, 12:58
door peterhenk
Ja das slim,
Gaan we doen