Pagina 1 van 2

Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor

Geplaatst: zo 10 jan 2021, 22:29
door SSassen
Ik ben op zoek naar inspiratie voor de vormgeving van een nette twee-weg monitor, mocht je dus een favoriet ontwerp hebben, of zelfs een aantal, dan zie ik graag afbeeldingen ervan in dit topic. Ik ben benieuwd naar de reacties!

Re: Inspiratie topic - twee-weg monitor

Geplaatst: zo 10 jan 2021, 22:35
door Shadow
SSassen schreef:
Ik ben op zoek naar inspiratie voor een nette twee-weg monitor, mocht je dus een favoriet ontwerp hebben, of zelfs een aantal, dan zie ik graag afbeeldingen ervan in dit topic. Ik ben benieuwd naar de reacties!

viewtopic.php?f=3&t=29037

En klaar, mag op slot :lol:

Re: Inspiratie topic - twee-weg monitor

Geplaatst: zo 10 jan 2021, 22:37
door ray5150

Re: Inspiratie topic - twee-weg monitor

Geplaatst: zo 10 jan 2021, 22:37
door ray5150

Re: Inspiratie topic - twee-weg monitor

Geplaatst: zo 10 jan 2021, 22:47
door SSassen
Kwa vormgeving jongens, de rest kan ik prima zelf!

Re: Inspiratie topic - twee-weg monitor

Geplaatst: zo 10 jan 2021, 22:49
door Shadow
SSassen schreef:
Kwa vormgeving jongens, de rest kan ik prima zelf!
Die Astera is echt een prachtding 8)

Re: Inspiratie topic - twee-weg monitor

Geplaatst: zo 10 jan 2021, 22:55
door Henkjan
SSassen schreef:
Kwa vormgeving jongens, de rest kan ik prima zelf!
ja, en? daar bemoeien we ons toch net zo vrolijk tegen aan hoor :lol:

Re: Inspiratie topic - twee-weg monitor

Geplaatst: zo 10 jan 2021, 22:56
door Henkjan
Nescio?

Re: Inspiratie topic - twee-weg monitor

Geplaatst: zo 10 jan 2021, 23:02
door Leeuwarden
Vormgeving? 8)

Re: Inspiratie topic - twee-weg monitor

Geplaatst: zo 10 jan 2021, 23:17
door Henkjan
Leeuwarden schreef:
Vormgeving? 8)
90-60-85?

Re: Inspiratie topic - twee-weg monitor

Geplaatst: zo 10 jan 2021, 23:25
door ray5150
Henkjan schreef:
Leeuwarden schreef:
Vormgeving? 8)
90-60-85?
Dat zijn hele mooie maten...alleen komen er soms geluiden uit die je liever niet hoort. :mrgreen:

Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor

Geplaatst: ma 11 jan 2021, 10:24
door markbakk
D&D 8C. OK, is geen tweeweg...

Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor

Geplaatst: ma 11 jan 2021, 12:06
door satefan
De meeste monitoren zijn wel een beetje hetzelfde, met variaties op het vierkante kastjes thema.

Voor mooie looks kom je al snel bij Sonus Faber en Diapason etc uit. De Sonetto vind ik wel aardig.
Screenshot 2021-01-11 at 12.02.46.png
Vraag is een beetje wat je wil. Gaat het om een aantrekkelijke vorm? Mooie materialen? Of ga je voor iets innovatiefs/unieks? Of allerbeste afstraling etc?

Groet,

Satefan

Re: Inspiratie topic - twee-weg monitor

Geplaatst: ma 11 jan 2021, 20:46
door richard
ray5150 schreef:
Henkjan schreef:
Leeuwarden schreef:
Vormgeving? 8)
90-60-85?
Dat zijn hele mooie maten...alleen komen er soms geluiden uit die je liever niet hoort. :mrgreen:


Voor de ideale maten van een behuizing zou je aan de gulden snede kunnen denken: 0,618-1,000-1,618.

Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor

Geplaatst: ma 11 jan 2021, 21:37
door Leeuwarden
Wuft...

Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor

Geplaatst: ma 11 jan 2021, 21:39
door SSassen
Leeuwarden schreef:
Wuft...
wuft (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord), lichtzinnig, frivool: wuft gekleed zijn

Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor

Geplaatst: ma 11 jan 2021, 21:55
door Leeuwarden
Ah, je moest het opzoeken... :lol:

Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor

Geplaatst: ma 11 jan 2021, 21:59
door SSassen
Leeuwarden schreef:
Ah, je moest het opzoeken... :lol:
Ja, dat dialect wat jij spreekt kennen we hier niet :mrgreen:

Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor

Geplaatst: ma 11 jan 2021, 22:01
door Leeuwarden
:lol: :lol: :lol:

Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor

Geplaatst: ma 11 jan 2021, 22:17
door hsmeets
Wuft genoeg?
D8691108-97DE-4053-9986-EFD7FBBB4672.jpeg

Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor

Geplaatst: ma 11 jan 2021, 22:27
door richard
Creepy.

Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor

Geplaatst: ma 11 jan 2021, 22:28
door Leeuwarden
Creepy: erg eng; afkeer inboezemend; angst verwekkend; angstwekkend; angstwekkend; gerelateerd aan angst :sure:

Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor

Geplaatst: ma 11 jan 2021, 23:46
door AatV
Day of the Triffids..

Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor

Geplaatst: ma 11 jan 2021, 23:55
door Barry2001
E185C805-C39E-43F9-9397-293C2E2815EB.jpeg

Re: Inspiratie topic vormgeving - twee-weg monitor

Geplaatst: di 12 jan 2021, 17:14
door Forza
Monitor versie van de Borg van Finkteam
Borg_monitor.JPG
Bestandsbron: http://finkteam.com/fttranslated/wp-content/uploads/2018/05/Borg-81-Med.jpg
Bestandsbron: http://finkteam.com/fttranslated/wp-content/uploads/2018/05/Borg-81-Med.jpg