Hallo allen!
Nieuw hier en ik stel me graag even voor.
René en audiogek.
Al meerdere projecten achter de rug, van recaps tot het bouwen van luidsprekers.
Erg leuk dat ik hier welkom ben.
Even voorstellen!
Moderator: Beheerdersteam
